۰

هلاکت ۲۲ عضو القاعده در هلمند افغانستان

حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان در نشست مطبوعاتی در کابل گفت که رابطه القاعده با طالبان ادامه دارد و افرادی از شبکه القاعده نیز به رسانه های غربی گفته بود که همکاری خود را با طالبان از سر خواهند گرفت.
کد خبر: ۲۵۵۴۶۹
۱۴:۱۵ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان در نشست مطبوعاتی در کابل گفت که رابطه القاعده با طالبان ادامه دارد و افرادی از شبکه القاعده نیز به رسانه های غربی گفته بود که همکاری خود را با طالبان از سر خواهند گرفت.

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته در عملیات نیروهای ارتش استان جنوبی هلمند ۲۲ عضو شبکه القاعده کشته شدند.

 وزارت دفاع افغانستان روز سه شنبه اعلام کرد که در عملیات نیروهای ارتش استان هلمند بویژه حومه شهر لشکرگاه تلفات سنگین به طالبان نیز وارد شده است که ازجمله ۲۲ عضو شبه قاره هند القاعده کشته شدند.

این در حالی است که مقامات امنیتی افغانستان همواره از ادامه ارتباط طالبان و شبکه القاعده در افغانستان خبر داده و گفته اند که رابطه این دو گروه همچنان استوار و مستحکم است.

روز شنبه گذشته حمدالله محب مشاور امنیت ملی افغانستان در نشست مطبوعاتی در کابل گفت که رابطه القاعده با طالبان ادامه دارد و افرادی از شبکه القاعده نیز به رسانه های غربی گفته بود که همکاری خود را با طالبان از سر خواهند گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: