۰

تاکید رهبران یهودی و مسلمان بر برادری میان ادیانی در رمضان ۲۰۲۱

رهبران مسلمان و یهودی در مراسمی به مناسبت ماه رمضان ۲۰۲۱ بر برادری میان مذهبی تاکید کردند.
کد خبر: ۲۵۵۲۵۵
۰۸:۴۶ - ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، رهبران مسلمان و یهودی بر برادری میان مذهبی در ماه رمضان تاکید کردند.

کنگره جهانی یهودیان و اتحادیه جهان اسلام برای برگزاری جشن مشترک رمضان 2012 با هم همکاری کردند.

این نشست با حضورردکتر محمد بن عبدالکریم آل عیسی ، دبیر کل اتحادیه جهان اسلام و و بیش از 100 رهبر ارشد جامعه یهودی و مسلمان از سراسر جهان برگزار شد.

رهبران مسلمان و یهودی ارادت مشترک خود را به همکاری بین ادیانب جهانی و ایجاد روابط خوب بین جوامع ایمان مسلمان و یهودی نشان دادند.

یکی از رهبران یهودی به نام «لودر» در این باره گفت: ببینید چقدر خوب و دلپذیر است که برادران با هم زندگی کنند.

وی در مورد اهمیت ایجاد روابط بین ادیانی صحبت کرد و اظهار داشت: روابط بین جوامع به ویژه جوامع ایمانیمتأسفانه همیشه آسان نیست که بتوان آنها را تقویت و حفظ کرد. در واقع همه ما می دانیم که در طول تاریخ اختلافات میان آیین های مختلف وجود داشته است ،اما هنگامی که تلاش می کنیم دور هم جمع شویم ، با هم کار کنیم و اختلافات اعتقادی خود را تصدیق کنیم ، فرایندی را ایجاد می کنیم که اعتماد را در بین مردم ایجاد می کند. هیچ یک از اینها را نمی توان مسلم دانست و ما باید دائماً در این زمینه کار کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که تلاش های مشترک در کنار اتحادیه جهان اسلام برای بهبود همزیستی در جهان و افزایش گفتگوها ادامه یابد.

لودر همچنین گفت: مبارزات علیه نژادپرستی ، یهودستیزی ، اسلام هراسی و حملات ضد مسیحی در صورت اتحاد ، بی نهایت موثرتر خواهد بود. مسیحیان باید دفاع از یهودیان و مسلمانان را بر عهده بگیرند؛ مسلمانان باید دفاع از مسیحیان و یهودیان را بر عهده بگیرند؛ یهودیان باید دفاع از مسلمانان و مسیحیان را بر عهده بگیرند و همه ما باید با هم در برابر نژادپرستی بایستیم.

انتهای پیام

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: