۰

شناسایی تعدادی از اتباع هند با کرونای مثبت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره انتشار خبری درباره شناسایی ۵ مورد کرونای هندی در استان بوشهر توصیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۲۵۵۱۸۵
۱۵:۳۹ - ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درباره انتشار خبری درباره شناسایی ۵ مورد کرونای هندی در استان بوشهر توصیحاتی ارائه کرد.

عبدالمحمد خواجه‌ییان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد ۲۰ نفر از اتباع کشور هندوستان وارد استان بوشهر شده بودند که به دلیل حساسیت موجود در مورد سوش هندی ویروس کرونا، پس از بررسی از این افراد تست کرونا به عمل آمد که پاسخ آزمایش ۵ نفر از این افراد مثبت و ۳ نفر نیز مشکوک گزارش شده است.

وی افزود: پس از نمونه‌گیری، پاسخ آزمایش برای تعیین سوش به تهران ارسال شده است.

این مسئول با بیان اینکه این هندی‌ها از طریق مرز استان‌های همجوار به بوشهر سفر کرده بودند، توضیح داد: افراد مذکور فعلا و تا زمان مشخص شدن نتیجه نهایی آزمایش در قرنطینه به سر می‌برند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: فعلا هیچ دلیلی مبنی بر اینکه کرونای بیماران هندی سوش جدید باشد وجود ندارد، تنها به این دلیل که این افراد تبعه هند بوده‌اند و به علت حساسیت موجود از آنان نمونه‌گیری شده و تا مشخص شدن نتیجه آزمایش در قرنطینه خواهند بود.

انتهای پیام

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: