۰

پایان پروژه چاپ نسخه جدید قرآن کریم در آستان مطهر علوی

دبیرخانه آستان مطهر علوی از اتمام پروژه چاپ نسخه جدید قرآن کریم و صحیفه سجادیه به همراه برخی از کتاب های دعا همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۵۰۵۴
۰۹:۴۰ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، دبیرخانه آستان مطهر علوی مراسم اتمام پروژه چاپ نسخه جدید قرآن کریم و صحیفه سجادیه به همراه برخی از کتاب های معروف دعا( مفاتیح الجنان و ضیاء الصالحین) را با حضور «استاد رضوان صاحب رضا» معاون دبیرکل آستان علوی و جمعی از رؤسای بخش ها در سالن عمار بن یاسر در مجموعه مهمان پذیری امام حسن مجتبی(ع) برگزار کرد.

استاد فائق الشمری، عضو شورای اداری آستان مطهر علوی درباره دستاورد جدید و مهم ترین ویژگی ها آن گفت: اتمام پروژه چاپ نسخه قرآن کریم با نظارت مرکز قرآن کریم در آستان علوی صورت گرفته است و بازنگری و بررسی و تایید آن توسط متخصصان این مرکز انجام شده است.

الشمری درباره ویژگی های این نسخه گفت: بخش امور دینی بررسی و ممیزی این نسخه قرآن و کتاب های دعا را برعهده داشتند. ویژگی این نسخه قرآن نقش و نگارهای منحصربه فرد آنها است که برگرفته از آثار باستانی و عمرانی در حرم امیرالمومنین(ع) است.

انتهای پیام

وی افزود: این نسخه قرآن و کتاب های دعا در صحن و رواق های حرم امام علی(ع) گذاشته شده اند تا در دسترس زایران حرم قرار گیرد. متخصصان در مرکز قرآن کریم و در مجمع فکری و معنوی روضه حیدری و بخش های امور دینی و رسانه و مرکز چاپ ابوطالب در تکمیل پروژه چاپ جدید سهم بسیاری داشتند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: