۰

۸ ویژگی افرادی که می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید

افراد قابل اعتماد، ویژگی‌های مشترکی دارند که می‌توان در انجام دادن هر کاری روی آن‌ها حساب باز کرد.
کد خبر: ۲۵۵۰۳۹
۱۶:۲۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، همان طور که پیشتر گفتیم, روابط عالی افراد به طور قابل ملاحظه‌ای هدف بیشتری به زندگی می‌بخشند و همین روابط عالی, در تجارت و کسب و کار نیز باعث منابع بیشتر، مشاوره بهتر و ثبات می‌شوند که در این میان, اعتماد قلب این ارتباطات است.

۸ ویژگی افرادی که می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید

در این مطلب به ۸ ویژگی که نشان می‌دهد شما با یک فرد قابل اعتماد روبه‌رو هستید و می‌توانید در کار‌ها و تجارت روی همکاری چنین فردی حساب باز کنید, اشاره شده است.

همیشه حقیقت را می‌گویند

حقیقت و شفافیت برای افراد قابل اعتماد اهمیت بالایی دارد. آن‌ها حتی از اطلاعاتی که می‌تواند شهرتشان را به خطر بیندازد یا درگیری ایجاد کند، دوری می‌کنند و معتقدند که تعارض‌ها می‌توانند با همدلی و ارتباط خوب حل شوند.

آن‌ها به شما اعتماد می‌کنند

اعتماد کردن به کسی، بروز دادن برخی از اشتباهات و دیگر موارد شامل میزان مشخصی از آسیب‌پذیری است. بنابراین، وقتی کسی به شما اعتماد می‌کند، نشان می‌دهد که آن فرد از قبل به شما اعتماد داشته است و می‌خواهد حقیقت را به او بگویید.

آن‌ها مادی‌گرا و پولکی نیستند

در حالی که هیچ مشکلی در داشتن چیز‌های خوب وجود ندارد, افراد قابل اعتماد, مادیات را به چیزهای مهم و ارزش های خود ترجیح نمی دهند و به خاطر مادیات دست به هر کاری نمی زنند.

افراد صادق و قابل اعتماد مایل هستند از آنچه که دارند یا می‌توانند داشته باشند، به خاطر کمک کردن به دیگران دست بکِشند و در این میان, وقتی ثبات مالی وجود دارد اعتماد به راحتی صورت می‌گیرد، زیرا افراد به دلیل تلاش برای حفظ خود تلاش نمی‌کنند که با دیگران رفتار نامناسبی داشته باشند.

آن‌ها راست می‌گویند

از آنجا که افراد قابل اعتماد برای حقیقت ارزش قائل هستند، تکلیف و وظیفه خود را هم به خوبی انجام می‌دهند و به قدری درباره یک موضوع تحقیق می‌کنند تا به نتایج معتبر برسند، بنابراین می‌توان همیشه حق را به آن‌ها داد.

به شایعات توجهی نمی‌کنند

افراد قابل اعتماد دوست ندارند تا در مورد چیزی یا کسی فرضیه‌ای درست کرده و با شک و تردید در مورد آن ها صحبت کنند و ترجیح می‌دهند اطلاعات را از منبع اصلی آن دریافت کنند و یا خبری را از خود شخص بشنوند.

آن‌ها از شایعات پرهیز می‌کنند، زیرا می‌دانند که شایعات معمولاً منفی بافی به همراه دارند که به جای بالا بردن ارزش و شخصیت افراد باعث خُرد شدن شخصیت آن‌ها می‌شود و همچنین, افراد قابل اعتماد با قدرت و احترام با طرف مقابل خود صحبت می‌کنند و از پرداختن به شایعات پرهیز می‌کنند.

در پی یادگیری هستند

افرادی که شایسته اعتماد شما هستند، می‌دانند که برای هر سوالی, پاسخ ندارند و به دنبال راه‌هایی برای یادگیری و پیشرفت دائمی خود هستند و علاوه بر این، از به اشتراک گذاشتن منابع یادگیری خود نیز هیچ ابایی ندارند.

از ارتباطات آن‌ها با خبر می‌شوید

وقتی شخصی به دنبال این باشد که با شما ارتباط برقرار کند، نشان می‌دهد که شما برای او مهم هستید و می‌خواهد که شما بخشی از گروه اجتماعی او باشید و افرادی را ملاقات کنید که باعث موفقیت شما می‌شوند و در این میان, دیگران نیز می‌توانند هر آن چه را که شما در مورد فرد می‌دانید تأیید یا رد کنند.

آن‌ها همیشه از شما حمایت می‌کنند

افراد قابل اعتماد به حرف‌های شما گوش می‌کنند و در هر شرایطی, حتی زمانی که به شما نیاز نداشته باشند حمایت کرده و تلاش می‌کنند تا برای کمک کردن به شما در هر موقعیتی همیشه حاضر باشند و از هیچ تلاشی برای شما دریغ نمی کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: