۰

دستگیری عامل تولید و انتشار کلیپ فحاشی به یکی از قومیت‌ها

پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با تولید و انتشار کلیپی به یکی از اقوام کشور توهین کرده بود.
کد خبر: ۲۵۵۰۱۶
۱۱:۵۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ داود معظمی گودرزی از شناسایی و دستگیری خانم جوانی خبر داد که با انتشار کلیپی در فضای مجازی به یکی از اقوام کشور توهین کرده بود.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ تصریح کرد: به دنبال انتشار کلیپی با محتوای فحاشی و توهین به یکی از اقوام کشور که با توجه به بازتاب گسترده ای که در فضای مجازی داشت منجر به آشفتگی و ناراحتی و دغدغه مردم به ویژه خطه شمال کشور شده و خواستار شناسایی و برخورد قانونی با تولیدکننده کلیپ مذکور شده بودند ، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کرده و با بهره گیری از روش های فنی فرد مذکور را که یک خانم جوان بود شناسایی کردند و پس از به دست آوردن اطلاعات هویتی وی و تشریفات قضایی متهم را که از بیم دستگیری توسط پلیس از تهران متواری شده بود در کمترین زمان ممکن در یکی از استان های همجوار تهران دستگیر و به پلیس فتا پایتخت منتقل کردند.

این مقام مسئول بیان داشت: این خانم جوان بعد از حضور در پلیس فتا تهران بزرگ ضمن پذیرش جرم ارتکابی گفت در یکی از اتاق های گفت‌وگو در فضای مجازی با اشخاصی درگیری لفظی پیدا نموده و از روی عصبانیت مطالبی را بیان کرده که اکنون از این اقدام مجرمانه خود اظهار ندامت و پشیمانی می کند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه هرگونه توهین به اشخاص و قومیت ها در فضای مجازی طبق قانون جرم محسوب می شود هشدار داد: افرادی که با اعمال و ادبیات خارج از قانون بخواهند موجبات نگرانی هموطنان را فراهم نمایند قطعا مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: