۰

درخواست نخست‌وزیر پاکستان از اروپا برای مجازات عاملان اسلام هراسی

نخست‌وزیر پاکستان از کشورهای اروپایی خواست تا کسانی که عمدا به پیامبر اسلام (ص) و مسلمانان توهین می‌کنند نیز مجازات شوند.
کد خبر: ۲۵۴۷۶۴
۰۸:۳۹ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، نخست‌وزیر پاکستان از کشورهای اروپایی خواست تا کسانی که عمدا به پیامبر اسلام (ص) و مسلمانان توهین می‌کنند نیز مجازات شوند.

عمران خان، نخست‌وزیر پاکستان طی مطلبی در حساب رسمی خود در توئیتر از کشورهای اروپایی که اظهارنظرهای منفی در مورد هولوکاست را ممنوع کرده‌اند خواست تا استانداردهای مشابهی را در برابر کسانی که عمدا به پیامبر اسلام (ص) و مسلمانان توهین می‌کنند، نیز اجرا کنند.

وی ضمن اینکه خواستار مجازات این افراد شد، تصریح کرد: حضرت محمد (ص) جایگاه ویژه‌ای در بین مسلمانان دارد و توهین و بی‌احترامی به وی برایمان قابل پذیرش نیست.

گفتنی است امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه روز 21 اکتبر جاری طی اظهاراتی اعلام کرد که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر اسلام (ص) ادامه خواهد داد که این موضوع با واکنش تند مسلمانان مواجه شد.

کشورهای مختلف از جمله قطر، کویت، جزایر، سودان و فلسطین کالاهای فرانسوی را تحریم کردند. همچنین رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه مردم کشور را به تحریم کالاهای فرانسوی فراخواند.

انتهای پیام

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: