۰

حادثه تیراندازی به مسجد مونترال در کانادا

پس از انتشار فیلم حادثه تیراندازی به مسجد مونترال در کانادا، پلیس برای ردیابی این فرد از مردم کمک خواسته است. در عین حال مراکز و سازمان‌های مدنی خواستار تقویت واحد جرایم نفرت محور در این کشور هستند.
کد خبر: ۲۵۴۷۲۴
۱۰:۲۶ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، پلیس با انتشار فیلم مربوط به حادثه تیراندازی به سوی مسجد مونترال در کانادا، برای ردیابی مردی که در این فیلم دیده می‌شود به سمت مسجد تیراندازی کرده است، از مردم کمک خواست.

بازرسان واحد جرایم نفرت محور پلیس مونترال، که در تلاش‌هایشان از شناسایی عامل تیراندازی به سمت مسجد ناکام مانده‌اند از مردم کمک خواسته اند. این حادثه در تاریخ ۶ آوریل ساعت ۷ رخ داد و فیلم این تیراندازی توسط دوربین نظارت مسجد ثبت شده است.

یک مرد جوان سفیدپوست در اوایل ماه جاری در حال شلیک یک اسلحه بادی به مسجد، در دوربین‌های مداربسته دیده می‌شود. مسجد فیلم این حادثه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده تا توجه پلیس را به حادثه جلب کند و آن‌ها برای رفع این ناامنی پاسخگو باشند.

گفتنی است گروه‌های اجتماعی-مدنی خواستار تقویم واحد جرایم نفرت محور در مونترال هستند و از مسلمانان با آغاز ماه مبارک رمضان، و ادامه شیوع کرونا در وضعیت مناسبی نیستند.

پلیس می‌گوید مظنون یک مرد ، تقریباً ۱۸ ساله ، دارای پوست سفید و موهای قهوه‌ای است. هنگام وقوع این رویداد ، فرد صورت خود را با ماسک جراحی آبی پوشانده بود و یک کاپشن مشکی با آرم زرد بر روی سینه پوشیده بود. او همچنین شلوار خاکستری، کفش کتانی خاکستری با بندهای سیاه و کفی سفید و کوله پشتی سیاه و خاکستری به تن داشته است. فرد مظنون با پای پیاده در حرکت بود و پس از شلیک سلاح از صحنه حادثه گریخته است.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: