۰

دیوارنوشته های موهن به پیامبر (ص) در مسجد رن فرانسه

مسلمانان در شهر «رن » واقع در شمال غربی فرانسه دست نوشته های ضد اسلامی و موهن به پیامبر اکرم (ص) بر روی دیوارهای مرکز فرهنگی-اسلامی این شهر را محکوم کردند.
کد خبر: ۲۵۴۶۵۶
۰۸:۴۴ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، مسلمانان در شهر «رن » واقع در شمال غربی فرانسه دست نوشته های ضد اسلامی و موهن به پیامبر اکرم (ص) بر روی دیوارهای مرکز فرهنگی-اسلامی این شهر را محکوم کردند.

افراد ناشناس اقدام به نوشتن شعارهای ضد مسلمانان و موهن به پیامبر اکرم (ص) بر روی دیوارهای مرکز فرهنگی مسلمانان در رن کردند که باعث خشم و عصبانیت جوامع مسلمان در فرانسه و سراسر جهان شد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی شورای منطقه ای مسلمانان در رن ، نمازگزاران اوایل صبح دست نوشته های توهین آمیز علیه حضرت محمد (ص) و اسلام را بر روی دیوارهای این مرکز پیدا کردند.

محمد زیدونی ، رئیس شورای منطقه ای رن ، این اقدامات را محکوم کرد و خواستار پایان خشونت علیه مسلمانان در فرانسه شد.

وی به خبرگزاری فرانسه گفت: ما در حال زندگی کردن در فرانسه هستیم و می خواهیم که نفرت در این کشور به زودی از بین برود.

رئیس شورای منطقه ای مسلمانان رن گفت که مسلمانان از چنین فحاشی هایی شوکه شده اند و این یک خشونت مسلم علیه مسلمانان بوده است.

وی با ابراز همبستگی با همه مسلمانان در سراسر كشور فرانسه گفت كه نوشته ها و شعارهای ضد مسلمانان به هیچ وجه قابل توجیه نیستند.

ناتالی اپره ، شهردار رن نیز در مورد این حادثه اظهار نظر کرد و گفت که چنین اقداماتی نباید در فرانسه انجام شود.

شهردار رن همچنین از افرادی که از این اقدامات ناشایست شوکه شده اند ،حمایت کرد.

این در حالی است که مدت هاست فعالان و سازمان های غیردولتی نگرانی های خود را در مورد ظهور اسلام هراسی در فرانسه ابراز داشته اند.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: