۰

مراسم عمامه‌گذاری طلاب ورامینی در روز نیمه شعبان

همزمان با نیمه شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)، مراسم عمامه گذاری ۳ نفر از طلاب حوزه‌ علمیه امام صادق(ع) توسط آیت الله محمودی گلپایگانی برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۴۵۷۶
۱۰:۵۲ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، همزمان با نیمه شعبان و میلاد یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج)، مراسم عمامه گذاری ۳ نفر از طلاب حوزه‌ علمیه امام صادق(ع) توسط آیت الله محمودی گلپایگانی برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی ضمن تبریک عید نیمه شعبان بیان کرد: ملبس شدن به لباس روحانیت مایه افتخار است و این توفیق نصیب هر کسی نخواهدشد.

وی افزود: قرار گرفتن در این لباس که انتساب به امام عصر (عج) دارد وظیفه انسان را سنگین می کند ؛ لذا باید طلاب با رفتار و گفتار دعوت کننده بسوی خیر و صلاح باشند.

امام جمعه ورامین مسئله تبلیغ دین و ترویج معارف اهلبیت را رسالت مهم طلاب و علما دانست و خواستار استفاده مطلوب و مناسب از فرصتهای تبلیغی گردید.

در ادامه مراسم مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان ورامین نیز با ارائه گزارشی از حوزه گفت: این طلاب دوره ها و مراحل علمی لازم را پشت سر گذاشته و امروز بمناسبت میلاد منجی عالم بشریت توفیق ملبس شدن را یافتند.

لازم به ذکر است که در این مراسم آقایان تات ، صاحب علم و مجیدی فراز طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) مفتخر به تلبس به لباس روحانیت شدند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: