۰

پلیس فتا به خانم‌ها هشدار داد

سرهنگ پاشایی گفت: درحال حاضر پرونده‌هایی درخصوص مزاحمت‌های اینترنتی به پلیس فتا ارجاع داده می‌شود فردی با سوء استفاده از تصاویر دیگران، اقدام به مزاحمت می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۴۵۳۹
۱۰:۴۹ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ مرتضی پاشایی رئیس معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا درباره مزاحمت‌های تلفنی با سوء استفاده از تصاویر کاربران، اظهار کرد: بار‌ها توصیه کردیم اگر کاربران علاقه‌مند هستند که تصاویر شخصی خود را در شبکه‌های اجتماعی خودشان استفاده کنند، حتما پنل‌های امنیتی را رعایت کنند و دایره افرادی که دسترسی به تماشای تصاویر شخصی را دارند باید محدود کنند.

وی افزود: افراد پیج‌های شخصی خودشان را در حالت عمومی قرار ندهند چراکه افراد ناشناس وارد پیج هایشان شده و با استفاده از عکس هایشان اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کنند.

سرهنگ پاشایی تصریح کرد: درحال حاضر پرونده‌هایی درخصوص مزاحمت‌های اینترنتی به پلیس فتا ارجاع داده می‌شود فردی با سوء استفاده از تصاویر دیگران، اقدام به مزاحمت می‌کنند در این خصوص بیشتر خانم‌ها طعمه هستند و مجرمان با سوء استفاده از تصاویر خانم‌هایی که حجاب متعارف ندارند اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

معاونت اجتماعی پلیس فتای ناجا ادامه داد: توصیه ما به شهروندان این است که در شبکه‌های اجتماعیشان تصاویری را به اشتراک گذارند که از سوی مزاحمان اینترنتی مورد سوء استفاده قرار نگیرند.

وی خاطرنشان کرد: افراد گاهی با کنار هم قرار دادن تصاویر کاربران اقدام به بدنام کردنشان می‌کنند و گاهی با استفاده از تصاویر دیگران پیج جدید راه اندازی می‌کنند و برای مقاصد شوم استفاده می‌کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: