۰

مشارکت ۶۲۰ موکب برای ارایه خدمات به زایران کربلا در نیمه شعبان

دبیرخانه های عتبات مقدس حسینی و عباسی از مشارکت ۶۲۰ موکب از داخل و خارج از عراق برای ارایه خدمات به زایران کربلای معلی با رعایت پروتکل های بهداشتی در نیمه ماه شعبان المعظم خبر داد.
کد خبر: ۲۵۴۵۲۵
۰۸:۵۵ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، با نزدیک شدن به نیمه شعبان المعظم، بخش شعایر و موکب ها و هیئت های حسینی در عراق و جهان اسلام متعلق به دبیرخانه های عتبات مقدس حسینی و عباسی اعلام کرد: همه اقدامات و موافقت های قانونی برای موکب هایی که برای ارایه خدمات به زایران در نیمه شعبان مشارکت خواهند کرد، به پایان رسیده است.

«ریاض نعمة السلمان» رئیس این بخش گفت: بیش از 620 موکب به رسمی از داخل و خارج از عراق برای حضور در مراسم نیمه شعبان در کربلای معلی ثبت نام کردند.

السلمان افزود: مراسم نیمه شعبان یکی از مراسم های میلیونی است که عتبات مقدس در کربلای معلی شاهد آن است و شمار زیادی از موکب های خدمات در آن مشارکت دارند تا در ارایه خدمات به زایران سهیم باشند.

وی ادامه داد: ما از آغاز این ماه ز مسئولان نمایندگی ها و واحدها به منظور صدور ضمانت های رسمی موکب ها خدماتی استقبال کردیم. این اقدام یکی از مهم‎‌ترین تدابیر قانونی و سازماندهی برای برگزاری مراسم ایام شعبانیه به منظور اطمینان از سازماندهی و هماهنگی کارهاست که با همکاری فرماندهی پلیس کربلای معلی انجام می شود.

السلمان گفت: مراسم امسال به دلیل شیوع کرونا در شرایط استثنایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود، به همین دلیل برنامه ای متناسب با این وضعیت تدوین کرده اسم و موکب های خدماتی به دور از آستان های مقدس و در جاده های اصلی منتهی به این دو آستان مستقر می شوند.

رئیس این بخش افزود: ما از صاحبان موکب ها برای پایبندی به توصیه های بهداشتی و رعایت این توصیه ها تعهد گرفته ایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: