۰

جشن‌های بین‌المللی نیمه شعبان در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود

محافل جشن نیمه شعبان از هفتم تا دهم فروردین‌ماه با حضور اردوزبانان و عرب‌زبانان در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۴۲۸
۱۰:۵۶ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، ویژه‌برنامه‌های جشن نیمه شعبان به همت اداره امور بین‌الملل حرم بانوی کرامت برای اردوزبانان و عرب‌زبانان در حرم مطهر برگزار می‌شود.

شنبه هفتم فرودین‌ماه بعد از نماز عشاء ویژه عرب‌زبانان خواهر و برادر، مراسمی با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ کریم الخزعلی، شعرخوانی، مداحی ملا عبدالعظیم النجفی و قرائت قرآن در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

همچنین، یکشنبه و دوشنبه هم‌زمان با هشتم و نهم فروردین‌ماه، مصادف با شب و شام نیمه شعبان بعد از نماز عشاء محفل ویژه اردو زبانان با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدرضا حیدر، شعرخوانی و مداحی در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها با حضور برادران برگزار می‌شود.

یکشنبه هشتم فروردین‌ماه نیز محفل ویژه خواهران اردوزبان با شعرخوانی، اجرای سرود و مسابقات از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در شبستان حضرت زهرا سلام‌الله علیها برپا خواهد شد.

یادآور می‌شود، این محافل با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور محدود مخاطبان برگزار و همچنین از صفحات اختصاصی امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها السلام در شبکه‌های اجتماعی منعکس خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: