۰

بارش باران و برف در اغلب استان ها

بارندگی تا ۲۴ ساعت آینده در ۱۲ استان ادامه دارد و شدت بارشها در روز پنجشنبه در استان‌های کردستان، زنجان، گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران بیشتر است.
کد خبر: ۲۵۴۳۳۸
۱۴:۵۶ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، طی ۲۴ ساعت آینده برای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کردستان بارش باران و در ارتفاعات بارش برف؛ برای استان‌ها کرمانشاه، لرستان، همدان، زنجان، قزوین، تهران، البرز، گیلان و غرب مازندران بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. شدت بارش در جنوب استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و غرب کردستان است.

پنجشنبه در اغلب مناطق کشور به جز استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و بوشهر بارش رخ خواهد داد. شدت بارش در استان‌های کردستان، زنجان، گیلان، مازندران، قزوین، البرز و تهران است و بارش در غرب کشور با رعد و برق همراه خواهد بود.

جمعه در شرق سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و سامانه از شمال شرق کشور خارج می‌شود و شنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام برقرار است و اواخر وقت شنبه با گذر امواج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور بارش در شمال غرب شروع می‌شود.

یکشنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر و شمال خراسان‌های شمالی و رضوی بارش رخ خواهد داد، طی دو روز آینده در برخی مناطق جنوب غرب، غرب، جنوب، مرکز، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

همچنین طی این روزها بخش‌های غربی و مرکزی خلیج فارس و روزهای جمعه تا یکشنبه هفته بعد دریای خزر مواج هستند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: