۰

توزیع آب زمزم در مکه از سر گرفته شد

عربستان سعودی اعلام کرد که کار مرکز تولید و توزیع آب بسته‌بندی سقیا زمزم که از یک سال پیش به دلیل شیوع کرونا متوقف شده بود، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سر گرفته می‌شود.
کد خبر: ۲۵۴۳۲۸
۱۱:۴۵ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، عربستان سعودی اعلام کرد که در آستانه حلول ماه مبارک رمضان، طرح سقیا زمزم در تولید روزانه هزاران لیتر بطری آب زمزم که از یک سال پیش با شیوع کرونا متوقف شده بود بار دیگر از روز سه شنبه از سر گرفته می‌شود.

عبدالرحمن بن عبدالعزیز السدیس، رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجدالنبی و رئیس کمیته نظارت بر طرح ملک عبدالله بن عبدالعزیز با نام سقیا زمزم تاکید کرد که یک برنامه راهبردی برای اجرای این طرح و استقبال از زائران و متقاضیان آب زمزم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی طرف‌های ذیربط با مقابله با کرونا وضع شده است.

او افزود: طرح سقیا زمزم درصدد استقبال از زائران و متقاضیان آب مبارک زمزم است تا به تقاضای شهروندان و زائران همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان پاسخ داده شود.
السدیس گفت که اجرای این طرح طی ساعات معینی خواهد بود که شامل هر روز هفته غیر از جمعه‌هاست که از یک بعد از ظهر هر روز شروع می‌شود و تا ۹ شب ادامه دارد.

قرار است به هر متقاضی حداکثر چهار بطری آب به قیمت هر بطری ۵,۵۰ ریال سعودی ارائه شود و تدابیر پیشگیرانه از لحاظ تعداد کارگران مشغول در اجرای طرح و همچنین تردد زائران به محل اجرای طرح و توزیع آب زمزم اجرا شود.
انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: