۰

نخستین نرم افزار کاربردی تحویل غذای حلال در مالزی

با افزایش محبوبیت نخستین نرم افزار کاربردی برای تحویل غذای حلال در بخش‌هایی از مالزی، به گفته مدیریت این طرح، قرار است که برنامه تا پایان سال در سطح این کشور فعالیتش را توسعه دهد.
کد خبر: ۲۵۴۳۱۳
۰۹:۳۴ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، نخستین نرم‌افزار کاربردی که به منظور تحویل غذای حلال در مالزی راه اندازی شده، چشم به گسترش فعالیت‌هایش در سطح کشوری دارد و اعلام کرده که تا پایان سال جاری این طرح را اجرا خواهد کرد.

ماه گذشته ، پس از شروع فعالیت نرم افزار اودجی در شهر جوهور مالزی در نخستین مرحله شاهد ۵ میلیون بارگیری توسط مصرف‌کنندگان محلی بود و این پیشرفت باعث شده که از ماه آینده برای ارائه خدمات به فروشندگان مختلف غذا و نوشیدنی حلال را در سواحل شرقی نیز آغاز به فعالیت کند.

یوسینی علی ، مدیر اجرایی اودجی، گفت ماه آینده این خدمات برای مصرف کنندگان در کوانتان ، کوالا ترنگگانو و کوتا بارو و پس از آن دره کلانگ ، ایالت‌های شمالی و غربی مالزی توسعه خواهیم داد.

وی گفت: از زمان راه اندازی غیررسمی آن در ژانویه ، این شرکت حدود ۳۰۰ فروشنده ثبت شده دارد که از طریق برنامه ثبت نام کرده‌اند. ما حداقل ۳۰۰۰ فروشنده را برای ثبت نام در پاهانگ ، ترنگگانو و کلانتان هدف قرار می‌دهیم و هدف آنها پنج میلیون کاربر در سراسر کشور است.

یوسینی به خبرنگاران گفت: تمام فروشندگان مواد غذایی و آشامیدنی که ثبت نام کرده‌اند دارای وضعیت حلال هستند، که ۱۰۰ درصد متعلق به مسلمانان است و دارای گواهینامه مناسب است. برنامه پیش از راه اندازی توسط رئیس امور مذهبی پنانگ تایید شده است.

در همین حال یوسینی گفت که دلایل اصلی محبوبیت زیادی که این نرم افزار کاربردی به دست آورده بیشتر علاقه مردم به ماندن در منزل در دوران کرونا بوده است.

او خاطرنشان کرد که دولت ایالت پشتیبانی لازم را انجام خواهد داد و ابراز امیدواری کرد که برنامه جدید آگاهی بیشتری در مورد اهمیت رعایت حلال در مواد غذایی ایجاد کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: