۰

فرصت ۴۸ ساعته برای بازگشت از شهر‌های جدید قرمز و نارنجی

رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: شهر‌های قرمز و نارنجی دیروز افزایش یافتند و مسافرانی که به این شهر‌ها مسافرت کرده اند، ظرف ۴۸ ساعت آینده باید بازگردند.
کد خبر: ۲۵۴۲۶۲
۲۱:۴۲ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، رئیس پلیس راهور ناجا اعلام کرد: شهر‌های قرمز و نارنجی دیروز افزایش یافتند و مسافرانی که به این شهر‌ها مسافرت کرده اند، ظرف ۴۸ ساعت آینده باید بازگردند.

سردار هادیان فر گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا چند شهر به وضعیت نارنجی و قرمز تبدیل شدند که مسافران بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا ۷۲ ساعت نسبت به بازگشت فرصت داشتند که ۲۴ ساعت از آن گذشته و در ۴۸ ساعت آینده باید از این شهر‌ها خارج شوند.
وی همچنین گفت: ورود پلاک‌های غیربومی به این شهر‌ها ممنوع و همچنین خروج پلاک‌های بومی نیز ممنوع است که برای شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان و برای شهر‌ها قرمز یک میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

افزایش تصادفات و جانباختگانِ حوادث رانندگی

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: متاسفانه در سی ام اسفند شاهد جانباختن ۳۵ نفر در تصادفات جاده‌ای و شهری بودیم.
سردار هادیان فر افزود: با توجه به خلوتی شهر‌ها و همچنین افزایش سفرها؛ میزان سرعت‌ها بالا رفته و همین باعث کشته شدن ۳۵ نفر در سی ام اسفندماه شد.

وی تصریح کرد: مسلما با توجه به افزایش جانباختگان؛ تعداد زخمی‌ها و مصدومان نیز در تصادفات افزایش دارد؛ بیشتر این تصادفات به خاطر عدم توجه به جلو و صحبت با تلفن همراه و همچنین خستگی و خواب آلودگی است.
رئیس پلیس راهور ناجا همچنین از مسافران و رانندگان خواست حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از صحبت با تلفن همراه در حین رانندگی بپرهیزند.
سردار هادیان فر همچنین گفت: در صورت مشاهده هر نوع تخلفِ حادثه ساز با رانندگان خاطی برخورد خواهد شد و خودروی آن‌ها توقیف می‌شود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: