۰

جزئیات طرح امنیتی ویژه نیمه شعبان در کربلا

جزئیات طرح امنیتی ویژه نیمه شعبان، پیام‌های تبریک نوروزی نخست وزیر و رهبر جریان حکمت ملی عراق و جمع آوری امضا برای انحلال پارلمان از مهمترین اخبار عراق است.
کد خبر: ۲۵۴۲۴۱
۱۱:۵۸ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، یک منبع امنیتی وابسته به پلیس کربلا به جزئیات طرح امنیتی ویژه مراسم نیمه شعبان اشاره و اعلام کرد: رئیس ستاد ارتش عراق نشست امنیتی با فرماندهان امنیتی و نظامی برگزار و در آن طرح امنیتی ویژه مراسم نیمه شعبان را مورد بررسی قرار داده است.

این منبع بیان کرد: در این نشست تامین امنیت استان کربلا از سمت «النخیب» و «عین تمر» و افزایش اقدامات امنیتی و نظامی و اطلاعاتی به منظور مقابله با هر رخداد امنیتی یا رخنه داعش، مورد بررسی قرار گرفت.

جمع آوری امضا برای انحلال پارلمان

منابع عراقی اعلام کردند که تعدادی از رهبران گروه‌های سیاسی پارلمان عراق اعلام کردند که درخواستی را برای انحلال پارلمان عراق در تاریخ 9 اکتبر آینده ارائه کرده‌اند تا اینکه مقدمه برای برگزاری انتخابات آینده باشد.

در همین رابطه اعلام شده است که تاکنون 172 امضا برای این منظور جمع آوری شده است.

پیام نوروزی الکاظمی

مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در پیامی ضمن تبریک ایام نوروز به کردها، عراقی‌ها و تمام کسانی که این روزها را جشن می‌گیرند، بر ضرورت همبستگی بین مردم عراق و حفظ دستاوردهای دموکراتیک آن تاکید کرده است.

وی همچنین ابراز امیدورای کرده است که عراق از چالش‌های اقتصادی و شیوع کرونا به سلامت عبور کند.

پیام تبریک سید عمار حکیم به مناسبت عید نوروز

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق هم در پیامی عید نوروز را تبریک گفت ‌‌و نوشت: به ملت عراق به‌خصوص مردم کردستان و همه ملت‌های منطقه سال نوی شمسی و عید نوروز را تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال می‌خواهیم که این بهار پنجره‌ای به روی فردای شکوفای خالی از هر بلا و وبا و هر چیز دل‌آزار باشد و امن و امان بر همه نقاط زمین حکمفرما شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: