۰

شلوغی ورودی‌های مشهد

رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی از ترافیک سنگین و پرحجم در ورودی‌ و خروجی‌های مشهد خبر داد و گفت:میزان ورود خودروهای غیربومی به استان نیز ۸۰ درصد افزایش داشته که در مورد ورودی‌های مشهد ۴۳ درصد است.
کد خبر: ۲۵۴۲۳۵
۱۱:۲۳ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰

به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ حسین میش‌مست در مشهد از ترافیک سنگین و پرحجم در ورودی‌ و خروجی‌های مشهد خبر داد و گفت: در حال حاضر در مسیر آزادراه شهید شوشتری- مشهد، محور سبزوار به مشهد و تربت حیدریه به مشهد، ترافیک پرحجم و سنگین و در سایر محورهای استان ترافیک عادی و روان است.

طبق گفته رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی وضعیت جوی جاده‌ها نیز عادی است و مه‌گرفتگی و لغزندگی گزارش نشده است.

وی در خصوص حوادث جاده‌ای شبانه روز گذشته هم گفت: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته تصادف منجر به فوت و مصدومیت در جاده‌های خراسان رضوی رخ نداده است.

میش مست متذکر شد: بعد از رفع محدودیت‌های ورود به شهرها، شاهد افزایش ۴۳ درصدی سفرها به شهر مشهد بوده ایم و این در حالی است که خروج از مشهد نیز ۵۳درصد افزایش یافته است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: همچنین میزان ورود خودروها به استان نیز ۸۰ درصد افزایش داشته که در مورد خروجی ها، این عدد ۷۱ درصد است.

گفتنی است؛ طبق اعلام جانشین رییس پلیس راهور، محدودیتی برای تردد به شهر مشهد وجود ندارد اما تردد شبانه در ساعت ۲۱ تا سه بامداد در جاده‌ها ممنوع است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: