۰

واکنش الخزعلی به نفوذ امارات به دستگاه اطلاعاتی عراق

قیس الخزعلی، دبیرکل شاخه مقاومت اسلامی کتائب اهل‌حق، در صفحه توئیتر خود به خبر‌ها درباره اداره دستگاه اطلاعاتی عراق از سوی اماراتی‌ها واکنش نشان داد و از ساده‌انگاری دولت در این خصوص انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۵۴۰۲۷
۱۲:۱۷ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، قیس الخزعلی، دبیرکل شاخه مقاومت اسلامی کتائب اهل‌حق، در صفحه توئیتر خود به خبر‌ها درباره اداره دستگاه اطلاعاتی عراق از سوی اماراتی‌ها واکنش نشان داد و از ساده‌انگاری دولت در این خصوص انتقاد کرد.

او نوشت: «آیا عراق تا این اندازه ضعیف شده که این چنین خوار شود؟
این صحیح است که ۳۰۰ نفر از کارکنان دستگاه اطلاعاتی عراق به گمرک‌های مرزی منتقل شده‌اند و تیم اماراتی جای آن‌ها را گرفته است؟
آیا اماراتی‌ها مصداق آیه شریفه «قدم به هر سرزمینی که بگذارند، در آن فساد می‌کنند» نیستند؟ همان کاری که با یمن و لیبی کردند.
میزان دسیسه‌هایی که عراق با آن‌ها روبرو شده چقدر است؟ کدام طرح‌ها اجرای این دسیسه‌ها را تسریع می‌کند؟»

دبیرکل کتائب اهل‌حق در این توئیت گفته است که نمی‌داند دلیل این حجم از ساده‌انگاری دولت در این زمینه چیست حال آنکه این اوضاع آینده عراق را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

شایان ذکر است، امارات طی سال‌های گذشته نقش تخریبی در عراق داشته است و مجری سیاست‎‎‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در این کشور بوده، این کشور با حمایت مالی از اغتشاشات چندی پیش عراق سعی بر دامن زدن اختلافات و بحران در عراق داشته و همچنین امارات یکی از حمایتگران گروه تروریستی داعش در عراق است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: