۰

مراسم درهای باز مسجد ویکتوریا و خوش‌آمدگویی به همسایگان

با امید به پل‌سازی و روابط دوستانه با جامعه محلی ، یک مسجد در ویکتوریا آخر هفته درهای خود را برای استقبال از همسایگان خود به منظور تشویق روابط متقابل باز می‌کند.
کد خبر: ۲۵۳۷۳۰
۰۲:۳۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، به نقل از aboutislam، مسجد مریم مقدس، در هوپرز کراسینگ، حومه شهری در ویکتوریا، در استرالیا، درهایش را به روی مردم گشوده است و از همسایگان برای بازدید از بخش‌های مسجد و حضور در این مرکز استقبال به عمل می‌آورد.

به گفته خبرگزاری‌های محلی، این رویداد که توسط مسجد مریم مقدس در هوپرز کراسینگ برگزار شد ، بخشی از طرح «درهای باز» مسجد ویکتوریا است.

بازدیدکنندگان می‌توانند از گشت و گذار در اطراف مسجد لذت ببرند و برخی از ابتکارات انجام شده در این مسجد و چگونگی کمک به توسعه جامعه را که به نمایش گذاشته‌ شده‌اند، از نزدیک مشاهده کنند.

لازم به ذکر است پروژه درهای باز مساجد ویکتوریا از سال ۲۰۱۷ آغاز شد و پس از آن این طرح که با موفقیت قابل توجه و استقبال زیادی از سوی مردم مواجه گردید، به یک برنامه و رویداد سالانه تبدیل شده است که بسیاری با انتظار فراوان منتظر آن هستند.

از ابتدای تأسیس آن ، هزاران نفر نه تنها برای شناخت همسایگان مسلمان خود بلکه برای آگاهی از ایمان اسلامی و فرهنگ های متنوع مسلمانان به یک مسجد محلی سرازیر شده اند.

گفتنی است شورای اسلامی ویکتوریا هر ساله به سازماندهی این رویداد در سراسر ایالت کمک می‌کند.

جامعه مسلمانان ویکتوریا یک نهاد کوچک فرهنگی در میان جامعه بزرگتر فرهنگی ویکتوریا با بیش از ۱۰۰ گروه مختلف قومی و بیش از ۲۰۰ هزار مسلمان است که ویکتوریا را خانه خود می‌دانند

انتهای پیام

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: