۰

عملیات گسترده ارتش پاکستان علیه تروریست ها

کمتر از ۲ روز از عملیات گسترده ارتش پاکستان در «وزیرستان» واقع در شمال غرب این کشور علیه عناصر تروریستی، گزارش منابع رسمی حکایت از کشته شدن ۹ تروریست دیگر در این منطقه و همزمان در ایالت بلوچستان دارد.
کد خبر: ۲۵۳۶۱۰
۱۶:۲۷ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، کمتر از ۲ روز از عملیات گسترده ارتش پاکستان در «وزیرستان» واقع در شمال غرب این کشور علیه عناصر تروریستی، گزارش منابع رسمی حکایت از کشته شدن ۹ تروریست دیگر در این منطقه و همزمان در ایالت بلوچستان دارد.

روند تازه عملیات اطلاعاتی و ضربتی ارتش پاکستان در وزیرستان شمالی و جنوبی آغاز شده و منابع خبری از وضع قانون منع رفت و آمد در وزیرستان جنوبی به مدت یکماه خبر می‌دهند.

۲روز پیش نیز هشت تروریست وابسته به گروه‌های غیرقانونی در عملیات ارتش پاکستان کشته شدند.

روابط عمومی ارتش پاکستان صبح دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان ۲عملیات جداگانه در وزیرستان شمالی و جنوبی ۴ تروریست وابسته به گروه تحریک طالبان و زیرشاخه‌های آن کشته شدند.

همزمان عملیات اداره ملی مبارزه با تروریسم در ایالت بلوچستان پاکستان نیز صورت گرفت و طی آن نیروهای امنیتی در منطقه «مستونگ» پنج تروریست وابسته به گروه‌های شورشی و جدایی طلب کشته شدند.

وزیرستان شمالی و جنوبی سال‌ها مرکز درگیری نیروهای ارتش پاکستان با عناصر تروریستی بود اما عملیات‌نظامی این کشور برای پاکسازی این مناطق از وجود تروریست‌ها با موفقیت نسبی همراه بود با این حال جولان تروریست‌ها در این مناطق همچنان ادامه دارد.

عملیات ضدتروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان نیز در حالی صورت می‌گیرد که طی ۲ روز گذشته در جریان انفجار بمب و حمله به کاروان نیروی دریایی در مناطق سیبی و بندر گوادر هفت نفر از جمله ۲ مامور نیروی دریایی پاکستان کشته شدند.

انتهای پیام

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: