۰

۸۶ زندانی جرائم غیرعمد در گلستان آزاد شدند

رئیس کل دادگستری گلستان از آزادی ۸۶ زندانی جرائم غیرعمد و مالی در استان خبرداد.
کد خبر: ۲۵۳۲۸۷
۱۳:۰۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، هادی هاشمیان اظهارکرد: ۸۶ زندانی جرایم غیرعمد و مالی امروز (پنج شنبه) با گذشت شاکیان و کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۶۸۰ میلیون تومان از طلب این بدهکاران را ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان تامین کرد و مابقی بدهی را هم طلبکاران بخشیدند.

هاشمیان افزود: با آزاد شدن این افراد، شمار مددجویانی که از ابتدای امسال آزادشدند به ۴۱۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: بدهی این افراد حدود ۹۹ میلیارد تومان، بود که با پادرمیانی شورای حل اختلاف و مددکاران زندان های گرگان و گنبدکاووس آزادشدند.

هاشمیان افزود: ۶۵ میلیارد تومان از طلب این افراد را شاکیان در اقدام خیرخواهانه و بزرگوارانه بخشیدند و مابقی این طلب هم یا دادخواست اعسار محکومان و رای دادگاه، تقسیط شد و ۹ میلیارد تومان باقی مانده این طلب هم با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد مستضعفان، ستاد دیه، سازمان بسیج حقوقدانان گلستان و خیران به صورت بلاعوض و وام تامین شد.

هاشمیان با بیان اینکه هم اکنون هم ۱۵۴ مددجوی جرایم غیرعمد و ناتوان از پرداخت بدهی، چشم انتظار کمک هم استانی ها برای آزادی و بازگشت به آغوش خانواده هایشان هستند، گفت: پیش بینی می کنیم با کمک مردم تا پایان سال، شمار مددجویانی که طعم آزادی را می چشند به ۵۰۰ نفر برسد.

انتهای پیام

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: