۰

۳ متهم به قتل عمد در یزد از مجازات قصاص نفس رهایی یافتند

رئیس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت: با تلاش شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان و جلب رضایت و بخشش اولیا دم، ۳سه نفر از متهمان به قتل عمد از مجازات قصاص نفس رهایی یافتند.
کد خبر: ۲۵۲۲۳۹
۱۳:۳۶ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، محمدرضا حداد، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران گروه رسانه و عدلیه اظهار داشت: با تلاش پیگیر و دلسوزانه اعضای شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان مرکزی یزد و برگزاری جلسات متعدد با خانواده های اولیای دم، منجر به رضایت آنها و رهایی متهمان از مجازات قصاص نفس شد.

وی در مورد استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف عنوان کرد: هدف این مجموعه ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش و حل و فصل اختلافات مردم است که باید از ظرفیت این نهاد مردمی استفاده بیشتری صورت گیرد.

حداد، نقش سازنده شوراهای حل اختلاف را در حل و فصل دعاوی مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت این نهاد میانجی گر و همچنین استمداد از معتمدین و ریش سفیدان بسیاری از اختلافات حقوقی وکیفری را می توان حل و فصل کرد.

وی از تلاش‌های تمامی اعضا و کارکنان شورای حل اختلاف در سراسر استان که علیرغم تمام مشکلات و کاستی ها، دلسوزانه در راستای حل اختلافات قضایی هم‌نوعان خود تلاش می کنند، قدردانی کرد.

انتهای پیام

منبع: MEHR NEWS
برچسب ها: قتل عمد یزد قصاص عفو
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: