۰

حرمت‌شکنی روز شهادت امام هادی(ع) در بجنورد نابخشودنی است

استاندار خراسان شمالی حرمت شکنی روز شهادت امام هادی (ع) در بجنورد را نابخشودنی دانست و گفت: مگر هنوز چند روز از انقلاب می‌گذرد که مسئولان وظیفه خود را نمی‌دانند.
کد خبر: ۲۵۲۱۶۴
۱۶:۲۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، محمد علی شجاعی ظهر یک شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پس از فراگیری ارزش‌ها، عمل صالح است که جامعه را پیش می‌برد لذا دین اسلام دین اقدام و عمل است.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ایستادن مردم به پای نظام به علت فرهنگ عاشورایی مردم بوده و این امر نظام را شکست ناپذیر کرده است.

وی افزود: خروجی فرهنگ عاشورایی، حاج قاسمی می‌شود که مکتب سلیمانی را ایجاد کرد به طوری که این شهید، نمونه بارز فرهنگ اسلامی است.

شجاعی در ادامه با اشاره به حرمت شکنی روز شهادت امام هادی (ع) در بجنورد، گفت: مگر هنوز چند روز از انقلاب می‌گذرد که مسئولان وظیفه خود را نمی‌دانند؟ ماجرای چند روز گذشته نابخشودنی است.

استاندار خراسان شمالی خطاب به دبیر کل بنیاد بین المللی غدیر، خواستار میزبانی این استان در سال ۱۴۰۰ برای برگزاری برنامه‌های ملی و بین المللی در حوزه غدیر شد.

وی در انتها باری دیگر به عدم برگزاری نشست خبری از سوی ادارات اشاره داشت و گفت: ادارات طی یک هفته نشست خبری خود را برگزار کنند و در نشست صرفاً به گزارش عملکرد بپردازند بلکه سئوالات خبرنگاران را پاسخ دهند.

انتهای پیام

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: