۰

توزیع کت رایگان در مسجد نیویورک

یک مسجد محلی در ایالت نیویورک، در عملی خیریه، روز جمعه اقدام به برگزاری رویداد «توزیع کت رایگان» کرد. که هر ساله توسط داوطلبان این مسجد برای خانواده‌های نیازمند برپا می‌شود.
کد خبر: ۲۵۲۱۰۸
۱۱:۲۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، یک مسجد محلی در بدفورد در ایالت نیویورک آمریکا، در راستای خیرات به همسایگان و نیازمندان محلی، اقدام به توزیع کت‌ رایگان برای خانواده‌هایی کرده است که امسال با زمستان سختی دست و پنجه نرم می‌کنند.

داوطلبان مسجدالصبور در پارک بدفورد روز جمعه در رویداد توزیع کت زمستانی، که به صورت سالانه برگزار می‌گردد، محصولات و پوشاک جمع آوری شده را به افراد بی‌بضاعت اهدا کردند.

در بیانیه برگزارکنندگان آمده است: در رویداد امروز ، ما کت‌های رایگان برای کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان و غیره را به همراه تعدادی کوله پشتی هدیه دادیم.

مک کاتچن یکی از کمک‌کنندگان به برگزاری این رویداد گفت: ما از ابتدای تأسیس مرکز اسلامی «رویداد توزیع کت» را انجام می‌دادیم.

به گفته مک کاتچن ، حدود ۷۵ کت و حدود ۳۰ کوله پشتی توزیع شد.

عمر عبدالجلیل ، امام ارشد مسجد الصبور نیز گفت که به این تلاش افتخار می‌کند.

عبدالجمیل گفت: مه قصدمان تبلیغ دین نبود بلکه می‌خواستیم نیاز همسایگان را برطرف سازیم که بخشی از محله ما هستند.

گفتنی است رویدادهای مشابه توسط بسیاری گروه‌های مسلمان در کشورها انجام می‌گیرد. در اوایل این هفته ، مسجد مریم در شیکاگو اعلام کرد که آنها میزبان توزیع کت و غذای رایگان در ۲۷ فوریه خواهند بود. آن‌ها سال گذشته حدود ۵۰۰ کت اهدا کردند. و اعلام نمودند که اولویت آن‌ها برای توزیع کالاها، صرف نظر از دین و ایمان فرد نیازمند خواهد بود.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: