۰

پابند الکترونیکی مقامات عربستان بر پاهای روحانی جنجالی

کاربر سعودی سایت توییتر که اسرار خاندان آل سعود را در این شبکه فاش می کند، در تازه ترین مطلب خود نوشت: مقامات عربستان به پای محمد العریفی پابند الکترونیکی بسته اند تا او را دریابی کنند.
کد خبر: ۲۵۱۴۱۱
۱۱:۴۴ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، کاربر سعودی سایت توییتر که اسرار خاندان آل سعود را در این شبکه فاش می کند، در تازه ترین مطلب خود نوشت: مقامات عربستان به پای محمد العریفی پابند الکترونیکی بسته اند تا او را دریابی کنند.

مجتهد افزود: برای شیخ عریفی دعا می کنم چون وضعیت روحی بسیار بدی دارد. حسابت هایش در شبکه های اجتماعی مصادره شده و در اختیار اداره تحقیقات عمومی قرار گرفته شده است.

وی در ادامه نوشت: در منزل و اتومبیل شخصی اش وسایل جاسوسی قرار داده شده و همه سخنانش توسط اداره تحقیقات ردیابی می شود و علاوه بر این او را فقط برای تحقیر به ادارات تحقیقات عمومی احضار می کنند.

کاربر سعودی در ادامه نوشت: علاوه بر این به پای عریفی پابند ردیاب الکترونیکی بسته شده و تمام حرکاتش تحت نظر است و برای هر اقدام روتینی باید اجازه بگیرد.

پیشتر حساب های مجازی اعلام کرده بودند که عربستان، محمد العریفی را از خطبه خوانی محروم کرده و یکی از پسرانش را نیز بازداشت کرده است.

محمد العریفی از سرشناس ترین مفتی های سعودی است که به صدور فتواهای جنجال برانگیز شناخته شده است؛ حساب توییتری وی از سوی بیش از ۲۱ میلیون نفر دنبال می شود.

مقامات عربستان العریفی را بین سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ به دلیل حمایت از اخوان المسلمین در مصر بازداشت کردند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: