۰

وبلاگ‌نویس آلمانی مسلمان شد

با حضور در اینستاگرام ، این وبلاگ‌نویس معروف عکسی از خود در دست گرفت که گواهی‌نامه‌ای از مدرسه اسلامی میامی را در دست داشت و در عنوان آن نوشت که او اسلام را پذیرفته است.
کد خبر: ۲۵۱۳۴۶
۰۸:۵۱ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، یک وبلاگ نویس آلمانی که به شهرهای مختلف مسافرت می‌کند، پس از گذراندن یک سال در پاکستان، اسلام را پذیرفت

کریستین بتزمن ، وبلاگ نویس معروف و خلاق که در اینترنت محتوای سفر تولید می‌کند، وقتی اعلام کرد پس از یک سال اقامت در پاکستان ، اسلام خود را پذیرفته است ، طرفداران خود را در شبکه های اجتماعی شوکه کرد.

با مراجعه به اینستاگرام ، بتزمن عکسی از خود منتشر شد که در آن گواهی‌نامه‌ای از مدرسه اسلامی میامی را در دست داشت و همراه با عنوان نوشت که او اسلام را پذیرفته است.

وی افزود: من این کانال را در دسامبر گذشته راه اندازی کردم و تقریباً ۱ سال را در پاکستان گذراندم. در این مدت با افراد باورنکردنی زیادی آشنا شدم و چیزهای زیادی درباره دین و سبک زندگی آموختم. در اروپا که بزرگ شده‌ام، کلمه اسلام همیشه با منفی‌نگری، جنگ و تروریسم مرتبط بود.

این وبلاگ نویس در ادامه گفت که بهترین دوستان دوران کودکی وی مسلمان هستند و اسلام را «دین صلح» خواند.

بتزمن افزود: بهترین دوستان دوران کودکی من مسلمان بودند و در اعماق وجود همه ما انسان هستیم. اسلام دین صلح است و من ارتباط عمیق‌تری را احساس کردم و این چیزی است که می‌خواهم آن را تجربه کن و عمیق‌تر در خودم به اکتشاف بپردازم.

بتزمن در حساب اینستاگرام خود نزدیک به ۲۵۰،۰۰۰ و در یوتیوب بیش از ۴۵۰،۰۰۰ دنبال کننده دارد.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: