۱

واکنش سازمان تبلیغات اسلامی به اظهارات معاون وزیر بهداشت درباره قم

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نامه ای به استاندار قم، خواستار پاسخ به اظهارات معاون وزیر بهداشت درباره نماز جمعه قم شد.
کد خبر: ۲۴۹۱۷۱
۱۶:۱۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نامه ای به استاندار قم، خواستار پاسخ به اظهارات معاون وزیر بهداشت درباره نماز جمعه قم شد.

حجت الاسلام رضا عزت زمانی، معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی کشور در نامه ای به استاندار قم، خواستار پاسخ به اظهارات معاون وزیر بهداشت درباره نماز جمعه قم و دفاع از حیثیت استان شد.

متن نامه در ادامه می آید:

جناب آقای دکتر سرمست
استاندار محترم
سلام علیکم
مستحضرید که دفاع از حیثیت استان و نیز حفظ حریم حرم اهل بیت(علیهم السلام) یکی از وظایفی است که بر عهده حضرتعالی است.

حرف های گزاف و بی پایه معاون غیر محترم وزیر بهداشت، هم جسارت به مردم قم و هم دهن کجی به یک سال زحمت و تحمل مجموعه مدیران و علما و مردم شریف قم است.

اگر عکس العملی متناسب، از دستگاه اجرایی استان به خصوص حضرتعالی نشان داده نشود، علاوه بر مردم، در دنیا و قیامت، پاسخی برای بانوی کرامت حضرت معصومه (سلام الله علیها) نخواهید داشت.

از آنجا که شما را فردی متدین و معتقد می دانم، این کلام را یک تذکر برادرانه فارغ از جایگاه ها و نقش های اجتماعی ، از بنده بپذیرید

التماس دعا
برادر خیرخواه شما
عزت زمانی

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
قم چو اقیانوس آرام و کبیر __بوده است همواره ، خود را کن خبیر __ مهد علم است و خردورزی و هوش __عاقل ار باشی کنی این حرف گوش __ گر نبردی بهره ای از عقل و دین __نفله کردی خویش را از روی کین __ عالَمِی را قم منوّر کرده است ___ منکر این حرف یقیناََبرده است __ برده ی نفس و شیاطین برون __خود بریده ریشه ی نطق از درون