۰

برنامه سوگواری فاطمیه در هیئت‌های شرق تهران

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) هیئت‌های شرق تهران اقدام به برپایی مراسم سوگواری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۸۷۳۷
۱۵:۱۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) هیئت‌های شرق تهران اقدام به برپایی مراسم سوگواری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌کنند.

 به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) هیئت‌های مستقر در شرق شهر تهران اقدام به برپایی مراسم سوگواری و عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌کنند.

براساس این گزارش، مسجد جامع الزهرا(س) واقع در حکیمیه تهران، از روز چهارشنبه ۲۴ دی تا یکشنبه ۲۸ دی‌ماه از نماز مغرب میزبان عزاداران فاطمی خواهد بود.

موکب حضرت امام حسن مجتبی(ع) در شرق تهران نیز از روز چهارشنبه ۲۴ دی تا یکشنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ محل برگزاری مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) خواهد بود. این موکل بین فلکه اول و دوم تهرانپارس، کوچه رحیمی طاری، پلاک ۶۱ واقع شده است.

همچنین هیئت انصارالمهدی(عج) در سالن همایش‌های سرای محله گلشن تهران میزبان عزاداران فاطمی از روز جمعه ۲۶ دی تا یکشنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود. حسینیه سوهانک تهران نیز از روز پنجشنبه ۲۵ دی تا شنبه ۲۷ دی‌ماه از ساعت ۲۰:۳۰ مراسم سوگواری ایام فاطمیه را برگزار خواهد کرد.

محله شمیران‌نو تهران و هیئت روضة‌الزینب(س) از روز یکشنبه ۲۸ دی تا سه‌شنبه ۳۰ دی‌ماه از ساعت ۲۰ واقع در خیابان نقاشیان، نرسیده به میدان نقاشیان میزبان سوگواران ایام فاطمیه خواهد بود.

جلسه‌ای ویژه عزاداری بانوان نیز ترتیب داده شده که بر این اساس، این جلسه از روز چهارشنبه ۲۴ دی تا روز یکشنبه ۲۸ دی‌ماه از ساعت ۱۵ به نشانی میدان هروی، خیابان ضابطی، خیابان فرزاد، پلاک ۵، واحد یک برقرار خواهد بود.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: