۰

پاپ فرانسیس هفته آینده واکسن کرونا می‌زند

رهبر مسیحیان کاتولیک در جهان از تصمیم خود برای تزریق واکسن علیه ویروس کرونا خبر داده و از همگان خواست که چنین کاری را انجام دهند.
کد خبر: ۲۴۸۵۶۰
۰۹:۱۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، رهبر مسیحیان کاتولیک در جهان از تصمیم خود برای تزریق واکسن علیه ویروس کرونا خبر داده و از همگان خواست که چنین کاری را انجام دهند.

پاپ «فرانسیس»، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان روز (شنبه) در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «کانال ۵» ایتالیا اعلام کرد که قصد دارد هفته آینده واکسن علیه نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) را تزریق کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «رویترز»، در حالی که دولت واتیکان پیشتر تاکید کرده که به زودی واکسیناسیون علیه ویروس کرونا را آغاز می کند، پاپ فرانسیس در این باره اظهار داشت: هفته آینده واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در واتیکان را آغاز خواهیم کرد و من نیز برای خودم رزرو کردم؛ باید این کار انجام شود.

رهبر کاتولیک های جهان ضمن درخواست از همگان برای تزریق واکسن ضد کرونا نه تنها برای حفاظت از جان خود بلکه برای حفاظت از جان هر کس دیگری، تصریح کرد: بر این باورم که از نظر اخلاقی همگان باید واکسن را دریافت کنند، این یک گزینه اخلاقی است چرا که با عدم دریافت واکسن، با سلامتی و زندگی خود و همچنین زندگی دیگران قمار می کنید.

این در حالی است که بر اساس آخرین داده های وبسایت مرجع «ورلد او مترز»، واتیکان با جمعیت ۸۰۲ نفری خود، تاکنون ۲۷ مورد ابتلا به ویروس کرونا را به ثبت رسانده که ۱۵ مورد از آنها بهبود پیدا کرده و ۱۲ مورد دیگر همچنان فعال هستند بدون آن که هیچ گونه آمار مرگ و میری داشته باشد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: