۰

پزشک مسلمان بدهی بیماران سرطانی را تسویه کرد

یک پزشک مسلمان پاکستانی‌تبار در ایالت آرکانزاس، تصمیم گرفت در شب سال نو، بدهی‌های ۶۵۰ هزار دلاری متعلق به ۲۰۰ بیمار سرطانی را تسویه کند. که قادر به پرداخت هزینه‌ها نبودند.
کد خبر: ۲۴۸۰۵۰
۰۹:۵۵ - ۱۵ دی ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، پزشک مسلمان بدهی ۶۵۰ هزار دلاری بیماران سرطانی را تسویه کرد.

عمر عتیق پزشک مسلمان آمریکایی در ایالت آرکانزاس تصمیم گرفت در شب سال نو هزینه‌های پزشکی بیماران سرطانی را پاک کند، زیرا متوجه شد که بسیاری از آن‌ها قادر به پرداخت قبوض‌شان نیستند.

دکتر عتیق به خبرنگاران گفت: با گذشت زمان ، فهمیدم افرادی هستند که فقط قادر به پرداخت پول نیستند. بنابراین من و همسرم ، به عنوان یک خانواده ، در مورد آن فکر کردیم و به بخشش همه بدهی‌ها اقدام کردیم.

دکتر عتیق یک انکولوژیست است که در سال ۱۹۹۱ موسسه سرطان آرکانزاس را در شهر پاین بلاف تأسیس کرد. این مرکز روز دوشنبه تبریک‌های بسیار ویژه‌ای را برای بیمارانش ارسال کرد. در این پیام تبریک آمده بود: امیدوارم این تبریک برای شما دلپذیر باشد.کلینیک سرطان آرکانزاس مفتخر بود که به شما خدمت کند. اگرچه بیمه‌های مختلف درمانی بیشتر صورتحساب اکثر بیماران را پرداخت می‌کنند، حتی کسر هزینه ها و پرداخت ‌ای مشترک نیز می‌تواند سنگین باشد. متأسفانه ، این شیوه‌ای است که در حال حاضر سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما در پیش گرفته است. این کلینیک تصمیم گرفته است که از تمام مانده بدهی بیماران خود چشم پوشی کند. تعطیلات شادی داشته باشید.

این پزشک پاکستانی-آمریکایی می‌گوید که این سال به خصوص چالش برانگیز بوده است و کمک مالی به بیمارانش باعث خوشحالی وی شده است.

عتیق گفت: بیمار بودن سخت است ، سرطان دشوارتر است و ابتلا به سرطان این همه‌گیری از همه بدتر است.

صورتحساب ۲۰۰ بیمار در مجموع حدود ۶۵۰،۰۰۰ دلار بود. عتیق امیدوار است که این کار باعث ایجاد امیدواری به سال جدید درخشان ۲۰۲۱ را ایجاد کند و گفت:من آنها را دوست دارم، از آنها مراقبت می‌کنم و خوشحالم که توانستم در این مرحله کاری برای آنها انجام دهم.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: