۱

داعش‌مسئولیت‌حمله به‌شیعیان‌پاکستان را‌برعهده‌گرفت

گروه تروریستی داعش یکشنبه شب مسئولیت حمله به هزاره‌های شیعه استان بلوچستان پاکستان را که منجر به کشته شدن ۱۱ معدنچی شد، بر عهده گرفت.
کد خبر: ۲۴۸۰۳۵
۰۸:۴۳ - ۱۵ دی ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، گروه تروریستی داعش یکشنبه شب مسئولیت حمله به هزاره‌های شیعه استان بلوچستان پاکستان را که منجر به کشته شدن ۱۱ معدنچی شد، بر عهده گرفت.

 گروه تروریستی داعش در آژانس خبری اعماق از طریق تلگرام مسئولیت حمله روز یکشنبه پاکستان را بر عهده گرفت.

داعش‌مسئولیت‌حمله به‌شیعیان‌پاکستان را‌برعهده‌گرفت

عمران‌خان نخست وزیر پاکستان طی پیامی قتل ۱۱ معدنچی در ایالت بلوچستان را قویاً محکوم کرد و از نهاد‌های امنیتی خواست تا از تمام ظرفیت‌های خود برای شناسایی عوامل این اقدام تروریستی و سپردن آنان به دست عدالت استفاده کنند.

طی سال‌های اخیر گروه‌های تکفیری و تروریستی از جمله لشکر جهنگوی، تحریک طالبان و داعش مسوولیت حملات مسلحانه و عملیات انتحاری علیه شیعیان در ایالت بلوچستان پاکستان را برعهده گرفته‌اند.

عارف علوی رئیس جمهوری پاکستان ضمن تقبیح کشتار بزدلانه معدنچیان شیعه در ایالت بلوچستان این کشور اطمینان داد که نظام این کشور تا آخرین نفس عوامل این اقدام تروریستی را تعقیب و آنان را مجازات می‌کند.

علامه جعفری رهبر شیعیان پاکستان درپی قتل فجیع ۱۱ معدنچی از جامعه شیعیان "هزاره" در ایالت بلوچستان، از دولت این کشور خواست تا با عوامل اصلی این اقدام تروریستی و موج جدید تحرکات عناصر تکفیری قاطعانه برخورد کند.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین از احزاب پیشروی شیعیان در پاکستان در واکنش به قتل فجیع معدنچیانی که همگی به شیعیان "هزاره" در ایالت بلوچستان تعلق داشتند، از دولت عمران‌خان نخست وزیر پاکستان خواست تا با عوامل این اقدام تروریستی با قدرت و شدت برخورد کند.

منبع: IRNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
آمریکایی ها اعتراف کردند که بنیانگذار داعش هستند ..آمریکا اسرائیل انگلیس و ...حامی آن سازمان کثیف بودند..تف بر همه آنها از جمله انگلیس خبیث!