۰

کمک رسانی جامعه مسلمانان لوییویل به بی‌خانمان‌ها

جامعه مسلمانان شهر لوییویل، با بیش از ۱۰۰ داوطلب اقدام به جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع غذا و لباس گرم میان بی‌خانمان‌ها و افراد نیازمند می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۷۴۵۹
۰۸:۵۸ - ۰۸ دی ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، جامعه مسلمانان شهر لوییویل، در ایالت کنتاکی در آمریکا، به تهیه بسته‌های کمکی برای بی‌خانمان‌ها در شهر اقدام کردند.

اگرچه کریسمس به پایان رسیده است ، اما این به این معنی نیست که کمک‌رسانی به ویژه در ایام سرد زمستان به پایان رسیده باشد. در این میان چندین نفر از اعضای جامعه مسلمانان لوییویل شنبه خود را صرف کمک به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت کردند.

در طبقه پایین مرکز اسلامی، بیش از ۱۰۰ نفر داوطلب جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع آن‌ها میان بی‌خانمان‌ها شدند. بسته‌ها حاوی مواد غذایی، تنقلات و البسه گرم بود.

قاسم خوخار در حالی که دستکش را در کیسه‌ها می چید ، توضیح داد: آنچه امروز در اینجا داریم ، یک بسته مراقبتی زمستانی است که دارای چند مورد و وسایل ضروری زمستانی مانند کلاه و دستکش است.

بسیاری از داوطلبان دانشجوی دانشگاه بودند که به دلیل نگرانی‌های ناشی از شیوع کرونا در تعطیلات زمستانی در شهر باقی ماندند.

صمد بریدی که شنبه نیز داوطلب شد ، گفت: ما همچنین یک بطری آب و چند میان وعده در اختیار داشتیم. هدف ما این است که افراد بتوانند زمستان را سپری کنند و وسایلی ضروری برای گرم نگه داشتن خودشان داشته باشند.

بریدی گفت: این باورنکردنی است ، ما گروه خوبی از مردم داریم که آمده‌اند و کمک می‌کنند و از همه قدردانی می‌کنیم.

هر ساله پنج مسجد در سراسر این شهر، از جمله مرکز اسلامی راهنمای نور و مرکز اسلامی لوییویل، برای مرتب کردن کمک‌های جمع آوری شده به هم می‌پیوندند.

کمک های مالی نیز طی چند ماه گذشته جمع آوری شد که به همراه کیف‌های زمستانی به پناهگاه‌های بی‌خانمان در سراسر لوییویل توزیع خواهد شد.

لازم به ذکر است این مراکز اسلامی زمستان امسال دو حرکت دیگر را برنامه ریزی می‌کنند. که یکی از آن‌ها برای کمک به خانواده‌های آسیب دیده از کرونا و دیگری برای کمک به دانشجویان بین‌المللی است که هم اکنون در این شهر تحصیل می‌کنند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: