۰

نحوه قرار دادن نظرسنجی در استوری اینستاگرام

کاربران اینستاگرام می توانند در استوری خود عکس ها و ویدئوها را همراه با رأی گیری قرار دهند. افراد در این رأی گیری می توانند بین دو گزینه از یک سوال یکی را انتخاب کنند. برای اینکه ببینید چه کسانی به چه گزینه ای را انتخاب کرده اند و نتیجه رای گیری چیست، باید شما نیز گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید و رأی دهید.
کد خبر: ۲۴۷۱۳۶
۱۶:۲۸ - ۰۳ دی ۱۳۹۹

شیعه نیوز: اینستاگرام در جدیدترین آپدیت خود قابلیت ساخت نظرسنجی و رای گیری در استوری را اضافه کرده است که امروز بسیار پرطرفدار بوده و ما در این مقاله قصد دارد شما را با این ویژگی جدید اینستاگرام آشنا نماید تا با نحوه قرار دادن نظرسنجی اینستاگرام در استوری عکس و ویدیو آشنا شوید.

پروسه به این صورت است که شما یک عکس یا ویدئو را طبق حالت عادی برای ارسال در استوری اینستاگرام خود ضبط می کنید و سپس می توانید یک نظرسنجی حاوی دو گزینه مختلف را بر روی آن عکس یا ویدیو ایجاد کنید و کاربرانی که استوری شما را می بینند، قادر به انتخاب گزینه مد نظرشان خواهند.

برای این کار مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

- برنامه اینستاگرام را به آخرین نسخه موجود آپدیت کنید. این ویژگی در جدیدترین نسخه قابل دسترس خواهد بود.

- برنامه را باز کرده و با سوایپ به راست در صفحه اصلی، وارد بخش مخصوص استوری شوید.

- در این قسمت تصویر و یا ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. دقت کنید که باکس نظرسنجی بر روی این تصویر یا ویدیو قرار خواهد گرفت.

- بر روی آیکون استیکر که در تصویر زیر مشخص شده، کلیک کنید.

نحوه قرار دادن نظرسنجی در استوری اینستاگرام

گزینه Poll را انتخاب نمایید.

نحوه قرار دادن نظرسنجی در استوری اینستاگرام

- در بخش …Ask a question سوال مورد نظرتان را بنویسید. همچنین میتوانید با کلیک بر روی دو گزینه که به صورت پیش فرض YES و NO بوده، پاسخ ها را ویرایش کنید.

- استوری شما به همراه نظرسنجی دو گزینه ای آماده ی انتشار است.

بعد از ارسال نظرسنجی در استوری اینستاگرام شما به ازای ثبت هر نظر از سوی کاربران نوتیفیکیشن دریافت خواهید کرد. همچنین می توانید ضمن مراجعه به استوری خود و کشیدن انگشتتان از پایین صفحه به سمت بالا، جزئیات دقیق نظرسنجی و نظراتی که برای آن به ثبت رسیده است را مشاهده کنید.

منبع : ساعد نیوز

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: