۰

حمله نیروهای امنیتی سعودی به دفتر یک شاهزاده

منابع از حمله نیروهای امنتی سعودی به دفتر یک شاهزاده و بازداشت وی خبر دادند.
کد خبر: ۲۴۶۷۵۶
۱۱:۲۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، حساب کاربری «العهد الجدید» که مسئول رصد کردن اوضاع عربستان سعودی و انتقال اخبار آن از منابع ویژه و نزدیک به دربار پادشاهی است، در توئیتر نوشت که نیروهای امنیتی سعودی با حمله به دفتر شاهزاده «فیصل بن محمد بن ناصر آل سعود»سرتیب در سازمان استخباراتی او را بازداشت کردند.

این حساب کاربری اعلام کرد که نحوه بازداشت این شاهزاده به شکلی انجام شد که گویا او یک تروریست بوده و جنایت بزرگی مرتکب شده است؛ درحالی که جرم او این بود که درباره افزایش قیمت برق صحبت کرده بود.

هفته گذشته منابع خبر دادند که «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان سعودی موج جدیدی از بازداشت‌ها در ریاض، پایتخت عربستان را با عنوان «مینی ریتز» هدایت و از طریق آن و به بهانه مبارزه با فساد، مخالفان و دشمنان احتمالی خودش در داخل عربستان را تضعیف می‌کند.

این موج بازداشت‌ها که نگرانی‌هایی را در عربستان ایجاد کرده است، بازداشت مسئولان بلند پایه نظامی و نیز کارکنان سطح پایین را شامل می‌شود که با اشاره به دستگیری ده‌ها نفر از شاهزادگان، بازرگانان و مقامات سیاسی سعودی در سال 2017 در «هتل ریتز کارلتون» عربستان، نام این کارزار را «مینی ریتز» نامیده است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: