۰

کمپین تحریم بانک اسلامی ابوظبی به دلیل همکاری با اسرائیل

منابع از راه‌اندازی کمپین مردمی برای تحریم بانک اسلامی ابوظبی به دلیل همکاری با رژیم صهیونیستی خبر دادند.
کد خبر: ۲۴۶۷۰۷
۱۶:۲۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، منابع از راه‌اندازی کمپین مردمی برای تحریم بانک اسلامی ابوظبی به دلیل همکاری با رژیم صهیونیستی خبر دادند.

 روزنامه القدس العربی نوشت که به دنبال اعلام همکاری بانک اسلامی ابوظبی با بانک "لئومی" رژیم صهیونیستی کمپین مردمی برای تحریم این بانک اماراتی آغاز شده است.

طبق این گزارش، کمپین تحریم بانک اسلامی ابوظبی مورد استقبال ویژه کاربران و فعالان در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

حساب کاربری "به خاطر فلسطین" در توییتر که خود را سخنگوی کمپین مردمی تحریم بانک اسلامی ابوظبی معرفی کرده است، نوشت که از پنج‌شنبه نخستین کمپین مردمی برای تحریم بانک اسلامی ابوظبی که توافقنامه ننگینی با بانک لئومی امضا کرده، آغاز شده است.

این حساب کاربری در ادامه نوشت که این کمپین علیه بانک اسلامی ابوظبی آغاز شده است چراکه این بانک با بانک لئومی رژیم صهیونیستی همکاری دارد؛ بانکی که در فعالیت‌های شهرک‌سازی در اراضی اشغالی فلسطین دست دارد و نام آن در فهرست شرکت‌های حامی شهرک‌سازی که توسط سازمان ملل تهیه شده، قرار دارد.

بانک اسلامی ابوظبی ۱۶ سپتامبر یادداشت تفاهمی را با بانک "لئومی اسرائیل بی ام" امضا کرد. پیش از آن نیز بانک لئومی یادداشت تفاهم‌هایی را با "بانک اول ابوظبی" و "بانک ملی دبی" امضا کرده بود. همچنین بانک "هبوعلیم بی ام" اسرائیل تلاشش برای امضای توافق‌های مشابه با بانک‌های اماراتی را اعلام کرد.

منبع: ISNA
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: