۰

افشای طرح داعش برای انفجار دکل‌های برق در غرب عراق

فرماندار شهرستان «القائم» در استان الانبار عراق از طرح بقایای داعش مبنی بر هدف قرار دادن خطوط انتقال برق در غرب این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۶۴۵۷
۱۱:۱۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، «احمد المحلاوی» فرماندار شهرستان «القائم» در استان «الانبار» عراق از وجود یک طرح تروریستی جدید برای هدف قرار دادن دکل‌های برق در مناطق غربی خبر داد.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری «المعلومه» تصریح کرد: اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد، برخی از بقایای داعش که به صورت گروه‌های کوچک در مناطق صحرایی شهرستان القائم حضور دارند، پس از آنکه در مقابله با نیروهای امنیتی ناکام ماندند، برای حمله به دکل‌های برق برنامه‌ریزی کرده‌اند.

المحلاوی افزود: روی آوردن به این شیوه از عملیات خرابکارانه علیه زیرساخت‌ها از سوی بقایای داعش بیانگر عدم توانایی آنها در مقابله با نیروهای امنیتی در بخش غربی استان الانبار است. گفتنی‌است که عملیات تعقیب، پیگرد و فشار بر این گروه‌های تروریستی از سوی نیروی هوایی ارتش و نیروهای امنیتی کشور همچنان ادامه دارد.

وی توضیح داد که دولت محلی در القائم نگران آن است که بار دیگر خطوط انتقال نیرو هدف حمله خرابکارانه داعش قرار گیرد به ویژه که این خطوط تا عمق صحرای غربی و در زمین‌های پرفراز و نشیب و دوردست کشیده شده و در معرض خطر قرار دارد.

بر اساس این گزارش، تروریست‌های داعش طی کمتر از یک هفته پیش، ۱۱ دکل برق را در القائم منفجر کردند.

منبع: FARS NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: