۰

سرقت باندی خطرناک با استفاده از غذای بیرون‌بر

سرهنگ مرتضی نثاری گفت: سه باند خطرناک سرقت در شرق تهران با تلاش های شبانه روزی عوامل انتظامی زمین گیر شدند.
کد خبر: ۲۴۶۳۰۲
۱۶:۰۲ - ۲۴ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، سرهنگ مرتضی نثاری گفت: سه باند خطرناک سرقت در شرق تهران با تلاش های شبانه روزی عوامل انتظامی زمین گیر شدند.

 انسان در یک امنیت جامع انسانی می‌تواند احساس کند که از امنیت روانی برخوردار است و به تبع آن هر جامعه‌ ای نیز در صورتی احساس امنیت روانی می‌کند که همه انواع امنیت را احساس کرده و تهدیدی متوجه او نباشد. امنیت روانی هر جامعه‌ ای نیز به تحقق امنیت همه جانبه بستگی دارد و هر تهدید و یا احساس تهدید و خطری می‌تواند امنیت روانی جامعه را مختل و یا با بحران مواجه کند. مقوله ای که این روزها تمامی ابعاد آن توسط برخی مجرمین خدشه دار می کند و انسان را نسبت به هر اقدامی، حتی سفارش غذا نیز بدگمان می کند.

سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: با تلاش مامورین پایگاه چهارم آگاهی در روزهای اخیر 3 باند خطرناک سرقت دستگیر شدند که با اقدامات خشونت بار اقدام به سرقت از شهروندان به طرق مختلف می کردند.

او افزود: دو باند مربوط به سرقت به عنف خودرو بوده است که این افراد همگی دستگیر شده و پرونده قضایی برای آن ها تشکیل شده است تا پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شوند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: باند سومی که در خصوص سرقت در شرق تهران دستگیر شدند با اتکا به روشی خطرناک از منازل شهروندان سرقت می کردند. یک نفر از این سارقین در پیک مشغول به کار بوده است و با همکاری همدست خود اقدام به مسموم کردن غذایی که شهروندان سفارش می دهند، می کنند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: پس از خوردن غذای مسموم شده توسط شاکی، این نفرات وارد منزل شخص شده و اقدام به سرقت اشیای ارزشمند خانه کردند که با تلاش نیروهای انتظامی و انجام تحقیقات گسترده، این افراد دستگیر شدند و پس از بررسی های جامع به دست قانون سپرده خواهند شد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: