۰

اعلام حمایت پارلمان عربی از دولت بغداد برای برقراری مجدد امنیت و ثبات

پارلمان عربی حمایت خود را از تلاش‌های دولت بغداد جهت برقراری مجدد امنیت و ثبات و منحصر کردن سلاح در دست طرف‌های نظامی و امنیتی و همچنین مقابله با دخالت‌های خارجی اعلام کرد.
کد خبر: ۲۴۶۱۲۵
۰۹:۳۱ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، پارلمان عربی حمایت خود را از تلاش‌های دولت بغداد جهت برقراری مجدد امنیت و ثبات و منحصر کردن سلاح در دست طرف‌های نظامی و امنیتی و همچنین مقابله با دخالت‌های خارجی اعلام کرد.

 پارلمان عربی از گفت‌وگوی دولت عراق و دولت اقلیم کردستان با هدف حل و فصل پرونده‌های مورد مناقشه در رهرو قانون اساسی و تحقق عدالت در تقسیم منابع میان مردم عراق استقبال کرد.

پارلمان عربی همچنین با اشاره به ادامه خطرات، تهدیدها و حملات داعش در عراق، تاکید کرد حل این مساله نیازمند حمایت کشورهای عربی از تلاش‌های دولت عراق جهت مبارزه با داعش و انهدام گروهک‌های باقی مانده این گروه تروریستی است.

پارلمان عربی همبستگی و حمایت کامل خود را از عراق جهت تحقق امنیت و ثبات و حفظ وحدت ملی و عدم مداخله در امور داخلی‌ این کشور اعلام و تاکید کرد که از تمامی اقدامات دولت عراق برای مقابله با تعدی‌های خارجی مکرر به خاک این کشور و حفظ حاکمیت، امنیت و ثبات عراق حمایت می‌کند.

پارلمان عربی با درخواست از تمامی کشورهای عربی برای توسعه و گسترش روابط رسمی و مردمی خود با عراق در تمامی سطوح، از توافق بغداد و ریاض برای بازگشایی گذرگاه «عرعر» و تقویت روابط اقتصادی و مردمی دو کشور استقبال کرد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: