۰

پیام تسلیت عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه در پی درگذشت آیت‌الله جعفر الهادی

آیت الله "جواد مروی" در پیامی درگذشت استاد برجسته حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۴۵۸۸۸
۱۵:۰۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله "جواد مروی"عضو شورای عالی حوزه های علمیه در پیامی درگذشت آیت‌الله جعفر الهادی (خوشنویس) از اساتید برجسته حوزه علمیه قم را تسلیت گفت.

متن این پیام تسلیت به شرح ذیل است:

باسمه تعالي

"انا لله و انا الیه راجعون"

خبر ارتحال دوست گرانقدر، استاد حوزه علمیه و مؤلف ارزشمند، ابوالشهید مرحوم آیت الله آقای حاج شیخ جعفرالهادی که پس از سال‌ها تحمل رنج و مرارت های فراوان به لقاء الهی شتافت، موجب تأثر فراوان گردید.

آن عالم وارسته در طول عمر خود خدمات ویژه ای در مسیر بسط و گسترش مکتب اهل بیت علیهم السلام در داخل و خارج از کشور به انجام رساند.

تلاشهای علمی این عالم مخلص در سفرهای حج جهت تنویر افکار حجاج بیت الله و زدودن شبهات و آشنایی با مکتب نورانی اهل بیت علیهم صلوات الله تأثیر ماندگاری برجای گذاشته است.

اینجانب این مصیبت را به بیت شریف و بازماندگان خصوصاً آقازادگان ایشان تسلیت گفته و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای خانواده و بستگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

جواد مروی

شایان ذکر است که آیت الله‌ حاج شیخ محمدجعفر خوشنویس معروف به جعفر الهادی از اساتید بزرگ حوزه‌ علمیه قم، روز پنج شنبه 13 آذر 1399 در سن 74 سالگی بر اثر عارضه قلبی درگذشت.

مرحوم جعفر الهادی که در علوم مختلف اسلامی - همچون فقه، حدیث، عقاید، کلام و مذاهب - صاحب نظر بود به عنوان عضو هیأت علمی مجمع جهانی اهل بیت(ع) و سپس شورای کتاب این مجمع خدمات فراوانی انجام داد و آثار گرانقدری را به رشته تحریر درآورد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: