۰

افتتاح مرکز بین المللی مبارزه با تروریسم در قطر

قطر از افتتاح مرکز بین المللی مبارزه با تروریسم برای مقابله با افکار انحرافی و افراط گرایی خشونت آمیز خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۸۳۹
۱۰:۵۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، شیخ «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی»وزیر امور خارجه قطر گفت: «مرکز بین المللی برای کاربرد بینش های رفتاری برای مبارزه با تروریسم» در دوحه افتتاح شد.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی افزود: این مرکز بین المللی نخستین مرکز در نوع خود در سطح منطقه و جهان برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی خشونت آمیز است. این مرکز نتیجه توافقنامه امضاء شده در حاشیه نشست دوحه سال 2019 میلادی با حضور دبیرکل سازمان ملل متحد است.

وی تاکید کرد: میزبانی قطر از این مرکز نشان دهنده همکاری محکم و نزدیک این کشور با سازمان ملل متحد برای اهداف عالی خود است.

وزیر امور خارجه قطر گفت: افتتاح این مرکز در دوحه پیام کاملا روشنی است که دولت قطر به آنچه وعده داده است، وفا می کند. قطر به تقویت مشارکت با سازمان ملل و تحکیم ظرفیت دستگاه های مورد نظر برای انجام وظایف خود و مشارکت فعال در تلاش های بین المللی برای مبارزه با تروریسم و افراط گرایی خشونت آمیز ادامه می دهد.

آل ثانی تاکید کرد: قطر برای ساخت و اجرای برنامه کاری آن در طول یک دوره سه ساله مبلغ پنج میلیون دلار کمک مالی کرده است. سیاست های این مرکز براساس ارزش ها، فرهنگ و آموزه های دین حنیف اسلام است که با تروریسم در هر شکلی مخالف است.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: