۰

نشست سران قوای سه گانه و رهبران جریان های سیاسی در عراق

سران قوای سه گانه به همراه رهبران جریان های سیاسی در عراق یک نشست مشترک برای بررسی اوضاع این کشور و همچنین انتخابات زودهنگام در عراق برگزار کردند.
کد خبر: ۲۴۵۸۱۰
۰۸:۵۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، سران قوای سه گانه به همراه رهبران جریان های سیاسی در عراق یک نشست مشترک برای بررسی اوضاع این کشور و همچنین انتخابات زودهنگام در عراق برگزار کردند.

 سران قوای سه گانه در عراق به همراه رهبران جریان های سیاسی این کشور یک نشست مشترک برای بررسی آخرین تحولات عراق برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، در این نشست، «برهم صالح» رئیس جمهور، «مصطفی الکاظمی» نخست‌وزیر، «محمد الحلبوسی» رئیس پارلمان و رهبران جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی عراقی شرکت کردند.

این نشست در کاخ نخست‌وزیری در بغداد برای بررسی آخرین تحولات عراق و مسائل فیما بین دولت مرکزی و اقلیم کردستان عراق برگزار شد.

«نوری المالکی» رئیس ائتلاف دولت قانون و عمار حکیم رئیس «ائتلاف عراقیون» نیز از کسانی بودند که در نشست رهبران سیاسی عراق شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این نشست در خصوص اوضاع عراق در سایه گسترش ویروس کرونا و اصلاحات اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین نخست‌وزیر عراق پیشنهادی را برای اجرای گفتگوی های ملی فراگیر ارائه داد که بر اساس آن دولت برای آماده‌سازی فضای سیاسی، امنیتی و اجتماعی جهت برگزاری انتخابات زودهنگام تلاش می کند.

منبع: MEHR NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: