۰

محاصره مسجد شیعیان عوامیه از سوی نیرو‌های امنیتی عربستان

نیرو‌های امنیتی عربستان با حمله به مسجد امام حسین (ع) واقع در منطقه الزاره در جنوب شهرک العوامیه، این مسجد را به محاصره خود درآوردند.
کد خبر: ۲۴۵۶۷۶
۱۴:۵۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، نیرو‌های امنیتی عربستان با حمله به مسجد امام حسین (ع) واقع در منطقه الزاره در جنوب شهرک العوامیه، این مسجد را به محاصره خود درآوردند.

منابع خبری اعلام کردند که نیرو‌های امنیتی عربستان به مسجد امام حسین (ع) واقع در منطقه الزاره در جنوب شهرک العوامیه یورش برده و این مسجد را به محاصره خود درآوردند.

عادل السعید، یک فعال عربستانی پیشتر از تصمیم مقامات آل سعود برای تخریب مسجدی در منطقه شیعه‌نشین عوامیه خبر داده بود.

او با اشاره به دستور صادر شده از سوی مقامات آل سعود برای تخریب مسجد امام حسین (ع) در شهر عوامیه، افزود: از آنجا که شهید شیخ نمر باقر النمر، امام جماعت و خطیب این مسجد بود، مسجد امام حسین (ع) به یک نماد تبدیل شده است.

این فعال عربستانی تاکید کرد: مقامات آل سعود جنگ وحشیانه‌ای را علیه شیعیان در منطقه القطیف به راه انداخته اند. آن‌ها می‌خواهند هر چیزی را که با شهید النمر مرتبط است ریشه‌کن و نابود کنند، اما هر کار هم کنند این شهید حتی در مزار ناپیدای خود همچنان الهام‌بخش آزادگان خواهد بود.

به گفته این فعال سعودی، تخریب مسجد عوامیه در چارچوب طرح حکومت برای تخریب ده‌ها ساختمان در خیابان انقلاب مرکز شروع قیام دوم قطیف صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: