۰

اختصاص جایزه به پزشک مسلمان برای مبارزه با کرونا

دکتر لطیف مدیر مرکز پزشکی دانشگاه راش در شیکاگو، به خاطر فعالیت مدیریتی در راستای مبارزه با بیماری کرونا، در یک مراسم بزرگداشت مجازی، جایزه «مسلمان برتر موفق ۲۰۲۰» را دریافت کرد.
کد خبر: ۲۴۵۶۴۰
۱۱:۰۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، دکتر لطیف مدیر مرکز پزشکی دانشگاه راش در شیکاگو، به خاطر فعالیت مدیریتی در راستای مبارزه با بیماری کرونا، در یک مراسم بزرگداشت مجازی، جایزه «مسلمان برتر موفق ۲۰۲۰» را دریافت کرد.

دکتر عمر لطیف، مدیر مرکز پزشکی دانشگاه راش در شیکاگوی آمریکا، روز یکشنبه به خاطر فعالیت‌هایش در راستای مبارزه با بیماری کرونا و مدیریت اوضاع همه‌گیری، توسط شورای سازمان‌های اسلامی شیکاگو مورد تقدیر قرار گرفت.

در یک مراسم جشن مجازی که توسط شورای سازمان‌های اسلامی شیکاگو بزرگ برگزار گردید، جایزه «مسلمان برتر موفق ۲۰۲۰» به وی اهداء شد.

لطیف از ماه می ۲۰۱۹ رئیس و مدیر عامل مرکز پزشکی دانشگاه راش در شیکاگو بوده است. تحت هدایت وی، این مرکز به دلیل مدیریت موثر بیماری کرونا بسیار موفق بوده است که از جمله فعالیت‌های آن‌ها ساخت تریاژ رو به جلو ، انجام آزمایش‌های زودهنگام، پذیرش بیماران در وضعیت‌های بسیار وخیم و بودن بهترین سیستم سلامتی برای ارائه تست‌های آنتی بادی بوده است.

وی برای فعالیت‌های خود در این زمینه، به عنوان یکی از ۵۰ مدیر تأثیرگذار «کلینیک مدرن» انتخاب شد.

لطیف گفت: من احساس نمی‌کنم که به تنهایی شایستگی این بزرگداشت را داشته باشم، خصوصاً در زمانی که همه با شیوع بیماری مبارزه می‌کنند و همه در معرض یک بیماری همه‌گیر هستند.

وی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم این بیماری را با موفقیت پشت سر بگذاریم و بازگشت واقعی به شرایط عادی را پیدا کنیم ، وحدت پیامی است که به آن احتیاج داریم.

لطیف استاد طب ریوی و مراقبت‌های ویژه در دانشگاه راش است ، جایی که وی قبلاً رئیس دانشکده علوم پزشکی بود. وی به عنوان مربی بالینی در راش موفق به کسب جوایز متعدد تدریس شده است.

منبع: HAWZAH NEWS
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: