۰

پیام آیت الله سیستانی به مناسبت رحلت حجت الاسلام و المسلمین حسینی جلالی

آیت الله سیستانی در پیامی رحلت حجت الاسلام و المسلمین حسینی جلالی که روز یکشنبه گذشته در ایالت شیکاگوی آمریکا درگذشت را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۲۴۴۷۸۱
۱۱:۴۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، آیت الله سیستانی در پیامی رحلت حجت الاسلام و المسلمین حسینی جلالی که روز یکشنبه گذشته در ایالت شیکاگوی آمریکا درگذشت را تسلیت گفتند.

 متن تسلیت آیت الله سیستانی که در پیامی به همین مناسبت برای برادر آن مرحوم ارسال شده، به شرح زیر است:

«ما از خداییم و به سوی او بازمی گردیم؛ جناب علامه محقق حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا حسینی جلالی دامت تاییداته سلام علیکم و رحمه الله و برکاته .

با اندوه و تاسف بسیار خبر درگذشت برادرتان علامه و محقق جلیل القدر حجت الاسلام سید محمد حسین حسینی جلالی(طاب ثراه) که عمر شریفش را در راه تبلیغ دین و مذهب و خدمت به علم و اهل آن و تلاش در راستای احیای میراث اسلامی صرف کرد، دریافت کردم.

به این ترتیب ضمن عرض تسلیت به شما و بقیه اعضای خانواده محترمتان در این مصیبت بزرگ، از خداوند متعال مسئلت می نمایم که آن مرحوم سعید را مورد رحمت و رضوان واسعه خود قرار دهد و با اولیایش محمد و آله الطیبین الطاهرین محشور گرداند و به شما و سایر بستگان، دوستداران وعارفان به فضلش صبر و آرامش و به حضرتعالی اجر و پاداش بیشتر عنایت فرماید. لاحول و لا قوه الا بالله»

 

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: