۱

مدل مسلمان به خاطر حجاب بازار مد را ترک کرد

حلیمه ادن، که اولین بار به عنوان نخستین مدل محجبه در بازار مد معروف شد، ضمن بیان اینکه حاضر نیست بر سر عقایدش در رابطه با حجاب مصالحه کند، بازار مد را ترک کرد.
کد خبر: ۲۴۴۷۶۶
۱۰:۴۱ - ۰۶ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، حلیمه ادن، نخستین مدل باحجاب به خاطر اعتقادات مذهبی، بازار مد را ترک کرد. ادن، که اولین زن مدلی می‌باشد که با حجاب اسلامی در دنیا فعالیت داشته می‌گوید که او را مجبور کرده‌اند که بر سر عقایدش در حجاب مصالحه کند.

وی با برندهای معروف زیادی کار کرده است، مجموعه تصاویری را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده که نشان دهنده قطع ارتباط او با خود واقعی‌اش است که شامل قضا شدن نماز به خاطر کارش و پوشیدن لباس‌هایی می‌شود که مناسب نیستند.

وی در استوری‌های اینستاگرام نوشت: من فقط می توانم خودم را مقصر بدانم که بیشتر از آنچه باید فرصت طلبی کردم.

این مدل با ارسال پستی از خودش در یک کارزار تبلیغاتی نوشته و از از آن‌ها خواسته حجابی را که با خودش آورده بپوشد و گفته که این شخصیت واقعی و حلمیه واقعی است، نه آنچه که شما می‌خواهید وانمود کنید.

در پستی دیگر ، آدن در مورد احساسی که ناشی از «اقلیت بودن در یک اقلیت» به او دست داده ، صحبت کرد و افزود: کمبود زنان سبک مسلمان در این صنعت را مقصر می‌دانم.

وی گفت که این امر منجر به درک بسیار کمی از حجاب در صنعت مد و فشن لباس شده است.

گفته می‌شود حلیمه سال گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود که هنگام قرارداد بستن با هر شرکتی گفته است که برسر حجابش هرگز مصالحه نخواهد کرده و افزود: من می‌دانم که آن‌ها گوش نمی‌دهند اما بیشتر به خاطر این است که می‌دانم چه انتظاراتی دارند.

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
اوریانا فالاچی
United States
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
اسلام ، شمشیر ، تحمیق ، دروغ ، حجاب و دیگر هیچ !