۰

واکنش رهبران مسلمان نیوکاسل به اظهارات متعصبانه «مکرون»

رهبران مسلمان نیوکاسل رئیس جمهوری فرانسه را به دلیل ارائه نظر ات متعصبانه و اشتباه در نامه ای که به روزنامه فایننشال تایمز نوشته است،مورد انتقاد قرار دادند.
کد خبر: ۲۴۴۷۲۰
۱۶:۱۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، رهبران مسلمان نیوکاسل رئیس جمهوری فرانسه را به دلیل ارائه نظر ات متعصبانه و اشتباه در نامه ای که به روزنامه فایننشال تایمز نوشته است،مورد انتقاد قرار دادند.

«نبیل علی» ، رئیس پروژه شبکه ای راهنمایی و آگاهی ضد رادیکالسیم ، «حسین صنام» از انجمن فرهنگی پاکستان و «یونس محمد» ، رئیس مرکز اسلامی مسجد مرکزی نیوکاسل می گویند که اظهارات «امانوئل مکرون» علیه جامعه مسلمانان به میلیاردها نفر در سراسر جهان آسیب می رساند.

مکرون در نامه اش به فایننشال تایمز نوشته است : فرانسه به دلیل اهمیت دادن و حمایت از آزادی بیان مورد حمله تروریست های اسلامگرا قرار گرفته است.

رئیس جمهوری فرانسه ادامه داد که کشورش از ارزش ها و هر گونه حقوق بشر که به ادعای او تروریست های اسلام گرا آنها را هدف قرار داده اند دست نخواهد کشید.

نامه آقای ماکرون رهبران مسلمان نیوکاسل را بسیار مبهوت کرده است و آنها نامه ای به مکرون نوشتند و خواستار محدودیت در انتشار مطالب متعصبانه نسبت به خدا ، پیامبر ، شخص ، جامعه ، عقیده یا هر رنگی شدند.

رهبران جامعه مسلمانان نیوکاسل نوشتند: ما مردمی که در انگلیس زندگی می کنیم حملات تروریستی اخیر در فرانسه در واکنش به کاریکاتورهای موهن به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله را محکوم می کنیم اما منتقد اظهارات رئیس جمهوری فرانسه هستیم که مغایر با قوانین حقوق بشری هستیم که هم در قانون اساسی فرانسه و هم در کنوانسیون اروپایی حقوق بشر که فرانسه هم عضو آن است به آنها اشاره شده است.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: