۰

طرز تهیه چیز کیک جادویی و رنگی بدون نیاز به فر

در گزارش زیر طرز تهیه چیزکیک جادویی را به شما آموزش می‌دهیم.
کد خبر: ۲۴۴۶۵۴
۰۹:۵۶ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹

شیعه نیوز: این چیزکیک جادویی و رنگی یکی از دسر‌های محبوب و خوشمزه‌ای است که نیاز به فر نداشته و بدون پخت تهیه می‌شود. ماده اولیه و اصلی طرز تهیه این چیز کیک همانطور که از نامش پیداست پنیر است. پنیر خامه‌ای یکی از پنیر‌های خوشمزه‌ای است که کاملا مناسب این دسر طراحی شده و با استفاده از آن می‌توانید طعمی بی‌نظیر به چیزکیک خود دهید. شما می‌توانید این دسر خوشمزه را بعد از یک شام مفصل در کنار خانواده خود نوش جان کنید و پرونده یک شب خوشمزه را با رضایت ببندید. در ادامه با ما همراه باشید تا طرز تهیه این چیز کیک جادویی را به شما آموزش دهیم.

مواد لازم برای تهیه چیز کیک جادویی

بیسکویت دایجستیو دو بسته
کره ۷۰ گرم
آب جوش پنج قاشق غذاخوری
پودر ژلاتین دو قاشق غذاخوری
آب سرد چهار قاشق غذاخوری
خامه قنادی ۲۲۵ گرم
خامه قنادی ۲۲۵ گرم
پنیر خامه‌ای ۴۰۰ گرم
رنگ خوراکی به مقدار لازم
میوه‌های خرد شده به مقدار دلخواه
پودر قند به مقدار لازم

طرز تهیه چیزکیک جادویی

چیز کیک دسری محبوب و خوشمزه است که با روش‌های مختلف و هیجان‌انگیز در دنیا تهیه و سرو می‌شود. برای مثال چیز کیک نیویورکی که از معروف‌ترین انواع چیزکیک نیز بوده در فر تهیه می‎‌شود، اما چیز کیک کاکائویی و چیز کیک جادویی‌ای که می‌خواهیم به شما آموزش دهیم بدون نیاز به فر تهیه می‌شوند.

شما برای تهیه این چیز کیک جادویی ابتدا باید دو بسته بیسکوئیت دایجستیو را در مخلوط‌کن بریزید و خرد کنید تا کاملا پودر شوند. سپس بیسکوئیت‌های پودر شده دایجستیو را به همراه ۷۰ گرم کره آب شده و پنج قاشق غذاخوری آب جوش داخل کاسه‌ای بریزید و خوب هم بزنید تا خمیری شکل شوند. خمیر آماده شده پایه چیز کیک خود را داخل قالب کیک بریزید، دور تا دور آن را بپوشانید و به مدت نیم ساعت در گوشه‌ای قرار دهید تا استراحت کند.

حالا دو قاشق غذاخوری پودر ژلاتین را در چهار قاشق غذاخوری آب سرد روی حرارت غیر مسقیم به روش بن ماری حل کنید.

۴۵۰ گرم ترکیب خامه قنادی را در کاسه‌ای دیگر با همزن برقی به مدت ۱۵ دقیقه بزنید تا کاملا ویپ شود. پنیر خامه‌ای را نیز در یک کاسه تمیز ریخته و با همزن کمی هم بزنید. سپس ترکیب خامه‌های هم زده را به پنیر خامه‌ای اضافه و با همزن مخلوط کنید.

ژلاتین حل شده را به مواد داخل کاسه اضافه کنید و بهم بزنید تا کاملا یکدست شوند. مایع آماده شده چیز کیک را در دو ظرف جدا ریخته و به یکی از ظرف‌ها به انتخاب خود رنگ خوراکی مورد‌علاقه‌تان را اضافه کنید و بهم بزنید تا رنگ در تمام مواد پخش شود.

سپس مخلوط آماده شده چیز کیک را به آرامی لایه لایه داخل بیس بیسکوئیتی آماده شده بریزید تا قالب پر شود؛ چیز کیک را به مدت دو ساعت داخل یخچال قرار دهید تا کاملا سفت شود.

چیز کیک را پس از دو ساعت از یخچال بیرون بیاورید و با میوه‌های دلخواه روی آن را تزئین کنید؛ در پایان روی میوه‌ها کمی پودر قند بپاشید و نوش جان کنید.

منبع: کتاب کاله

ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: