۰

تدوین دایره المعارف جنایت های داعش و پیروزی های نیروهای عراق با تأسی به فتوای آیت الله سیستانی

پروژه مستند کردن جنایت های عناصر داعش و پیروزی های نیروهای عراق با تأسی به فتوای مرجعیت عالیقدر دینی در یک کتاب دایره المعارف گردهم می آید.
کد خبر: ۲۴۴۴۹۸
۱۴:۲۳ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

به گزارش «شیعه نیوز»، شیخ «علی القرعاوی» معاون رئیس بخش فعالیت های عمومی وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: این بخش کمیته ای از متخصصان را برای ثبت و مستند کردن جنایت های عناصر گروهک تروریستی داعش در حق همه طایفه ها و تشکل های مناطق مختلف عراق و پاکسازی این مناطق به لطف فتوای تاریخی مرجعیت عالیقدر دینی تشکیل شد.

القرعاوی افزود: هدف از این پروژه مستند کردن این جنایت ها به شکل دایره المعارف است تا همگان از حجم جنایت های داعش و جانفشانی هایی که شهدا برای نجات عراق انجام دادند، آگاه شوند.

وی ادامه داد: این کار با هماهنگی موسسه های دولتی، موسسه های غیر دولتی، مرجعیت عالیقدر دینی، آستان های مقدس، سازمان های حمایت لجستیکی و موسسه های نظارت بر خانواده های شهدا انجام شد.

معاون رئیس بخش فعالیت های عمومی وابسته به آستان مقدس امام حسین(ع) گفت: کار از روز اول آغاز شد، این کمیته در منطقه غرب نینوا با مستند سازی و نوشتن آنچه ساکنان این مناطق در معرض آن بودند، تشکیل شد.

بخش فعالیت های عمومی در آستان مقدس امام حسین(ع) به توصیه شیخ «عبدالمهدی کربلایی» نماینده مرجعیت عالیقدر دینی اعلام کرده بود: کمیته مطالعات عملی بازسازی مراقد، مقام ها و حسینیه ها و مساجد در استان نینوا تشکیل شد.

منبع: SHABESTAN
ارسال نظرات
نظرات حاوی عبارات توهین آمیز منتشر نخواهد شد
نام:
ایمیل:
* نظر: